تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخبار زنده؛ fox برای تبلیغ برنامه‌ی تلویزیونی جدید خود استودیو NFT می‌سازند

اخبار زنده زومیت را در امروز سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ اینجا بخوانید. اگر می‌خواهید زودتر از همه از جدیدترین اخبار حوزه‌های تکنولوژی، علمی و خودرو مطلع شوید، این صفحه را دنبال کنید.

۸:۰۴

fox برای تبلیغ برنامه‌ی تلویزیونی جدید که توسط سازندگان ریک و مورتی ساخته است، استودیو NFT می‌سازد

با استناد به گزارش‌های منتشرشد، فاکس اینترتیمنت در حال ساخت استودیوی جدیدی به نام Blockchian Creative Labs است تا براساس فیلم‌ها و سریال‌هایش توکن NFT بسازد.

منبع

۷:۳۰

روزشمار؛ یک‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸ می ۲۰۲۱ وزارت دادگستری ایالات متحده پرونده قضایی ضد انحصاری را علیه مایکروسافت تشکیل داد: در ۱۸ می ۱۹۹۸، وزارت دادگستری ایالات متحده و دادستان‌های کل بیست ایالت به‌علاوه ناحیه کلمبیا، یک دادخواست ضد انحصاری علیه مایکروسافت تشکیل دادند. کانون توجه این پرونده به ادغام مایکروسافت در مرورگر وب اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer) در سیستم‌عامل ویندوز ۹۸ معطوف بود. این محاکمه به یکی از مشهورترین رویدادهای تاریخ فناوری تبدیل شد که در نهایت به توافق بین DOJ و Microsoft انجامید. گفتنی است محدودیت‌های اعمال‌شده علیه مایکروسافت به‌تازگی در ماه می ۲۰۱۱، دقیقا ۱۳ سال پس از طرح این شکایت، پایان یافت. اکران انیمیشن شِرِک: چنین روزی در سال ۲۰۰۱، انیمیشن کمدی شِرِک با گویندگی مایک مایرز، ادی مورفی، کامرون دیاز و... در سراسر ایالات متحده آمریکا اکران شد. شرک در ادامه تبدیل به اولین برنده جایزه اسکار بهترین فیلم - انیمیشن شد. فروان کوه آتشفشانی سنت هلن: کوه سنت هلن که یکی از قدرتمندترین و مطمئنا فاجعه‌بارترین آتشفشان تاریخ آمریکا بود، صبح روز ۱۸ می ۱۹۸۰ منفجر و منجر به کشته شدن ۵۷ نفر و تخریب مناطق اطراف آن شد. این فوران ناشی از سه‌ماه افزایش فعالیت‌های آتشفشانی بود. زمین لرزه‌ها و ماگما که به سطح آتشفشان رسیده و یک برآمدگی بزرگ در کنار کوه ایجاد کرده بودند. در ۱۸ می، یک زمین‌لرزه باعث ریزش این برجستگی شد و متعاقب آن، بزرگ‌ترین رانش زمین ثبت‌شده تاکنون به ثبت رسید. همچنین، یک ستون فوران، ۸۰ هزار فوت به آسمان سرازیر شد. جریان پیكلاكلاستیک از آتشفشان به سرعت بسیار عظیم ۶۷۰ مایل در ساعت (1080 كیلومتر در ساعت) رسید و احتمالا دیوار صوتی را نیز از بین برد.

۷:۲۰

اخبار روز گذشته را می‌توانید از اینجا مرور کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخبار زنده؛ fox برای تبلیغ برنامه‌ی تلویزیونی جدید خود استودیو NFT می‌سازند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..