تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشارات جعفری بهترین گزینه برای خرید آنلاین انواع کتاب‌های پزشکی

انتشارات جعفری بهترین گزینه برای خرید آنلاین انواع کتاب‌های پزشکی

گشتن به دنبال کتاب‌های بسیار مهمی مانند کتاب‌های پزشکی در کتابفروشی‌ها، زمان زیادی را از دانشجویان پزشکی می‌گیرد و باعث می‌شود که پس از یافتن کتاب پزشکی مورد نظر خود آن را با قیمت گزافی خریداری کنند. پرداخت هزینه بالا برای خرید کتاب از مشکلات همیشگی و حل‎ نشدنی تمامی دانشجویان است.

اگر شما هم در رشته پزشکی تحصیل می‌کنید، بهتر است بیخیال گشتن در کتابفروشی‌ها و خرید کتاب مورد نظر خود بشوید و تنها با یک کلیک به کتابفروشی آنلاین انتشارات جعفری به آدرس www.jafaripub.com بروید و هر کتاب پزشکی که مدنظر دارید را در کمترین زمان ممکن با قیمت مناسب خریداری کنید.

خرید کتاب جعبه سیاه پرستاری

یکی از بهترین کتاب های تست موجود در زمینه ی پرستاری کتاب جعبه سیاه پرستاری می باشد. این کتاب به دلیل برخی ویژگی های خوبی که دارد برای همه ی افراد علاقمند به این رشته توصیه می شود. یکی از ویژگی های خوب این کتاب بی نظیر داشتن پاسخ های تشریحی می باشد. پاسخ های تشریحی در این کتاب همراه با تحلیل سوال و پاسخ تشریحی می باشند و همین موضوع به داوطلب کمک می کند تا درک بهتری از مسئله سوالات مطرح شده داشته باشد.

در ادامه به بیان برخی ویژگی های منحصر بفرد این کتاب می پردازیم. در این کتاب بیش از بیست آزمون کارشناسی ارشد رشته ی پرستاری گرد آمده است. در واقع شما با تهیه ی این کتاب به آزمون های بیست سال گذشته در این رشته دسترسی پیدا می کنید.

همچنین در این کتاب شما با تحلیلی صحیح و کامل از سوالات آزمون های سال های گذشته روبرو خواهید شد. در واقع این کتاب تحلیل جامع و کاملی برای تمام سوالات ارائه شده در آزمون های بیست سال گذشته و به خصوص در مورد سوالات مبهم و دشوار این آزمون ها ارائه می دهد. نکته ی دیگر در خصوص مطالب درج شده در این کتاب پاسخ سوالاتی است که در این کتاب نوشته شده است.

برای جواب دادن به سوالات موجود در این کتاب از به روزترین منابع کنکور کارشناسی ارشد رشته ی پرستاری استفاده شده است. یکی دیگر از ویژگی های خوب این کتاب درجه بندی کردن سوالات می باشد. به عبارتی در این کتاب هم سوالات پرتکرار و هم سوالاتی که آسان هستند یا متوسط و دشوار برا داوطلب مشخص شده اند. بدین طریق داوطلب در پایان به شناخت کاملی درباره ی خود و میزان اطلاعاتش می تواند دست پیدا کند.

خرید کتاب فیزیولوژی گایتون

انتشارات جعفری بهترین گزینه برای خرید آنلاین انواع کتاب‌های پزشکی

آرتور کلیفتن گایتون فیزیولوژیست مشهور آمریکایی می باشد. آوازه ی این فیزیولوژیست به دلیل نگارش کتاب فیزیولوژی پزشکی می باشد. این کتاب در ایران با نام کتاب فیزیولوژی گایتون شناخته می شود. این کتاب در سال 1360 هجری شمسی توسط فرخ شادان ترجمه و منتشر شده است.

در همین سال نیز به عنوان کتاب برگزیده ی مراسم کتاب سال جمهوری اسلامی ایران انتخاب شده است. البته ترجمه های متعددی از این کتاب در حال حاضر در بازار وجود دارد. به طور مثال ترجمه ی دکتر نیاورانی، ترجمه ی حوری سپهری، ترجمه ی دکتر قاسمی، ترجمه ی دکتر نجفی و ترجمه ی پروین بابایی از جمله ترجمه هایی است که برای این کتاب صورت گرفته است.

به طور کلی باید بگوییم مطالعه ی این کتاب برای داوطلبین رشته های پزشکی و پیراپزشکی بسیار اهمیت دارد و حیاتی محسوب می شود. این کتاب ارزشمند در دو جلد چاپ شده است و شامل چندین بخش می باشد و هر بخش نیز از چند فصل تشکیل شده است.

به طور کلی این کتاب از پانزده بخش تشکیل شده است. به طور مثال بخش اول این کتاب در مورد سلول و فیزیولوژی عمومی بحث می کند در واقع مقدمه ای از فیزیولوژی را بیان می کند. بخش دوم فیزیولوژی گایتون در مورد فیزیولوژی غشا عصب و عضله صحبت می کند. بخش سوم در مورد قلب و همین طور ادامه می یابد تا بخش پانزدهم.

خرید انواع کتاب پزشکی از انتشارات جعفری

کتاب ها امروزه انواع متعدد و مختلفی دارند. در واقع به واسطه ی تخصصی شدن امور، کتاب ها نیز بسیار تخصصی شده و در انواع مختلف چاپ می شوند. یکی از انواع کتاب های چاپ شده کتاب های پزشکی می باشد. برخی کتاب های پزشکی عبارتند از کتاب های مربوط به آناتومی و فیزیولوژی، کتاب های مربوط به ژنتیک و امور آزمایشگاهی، کتاب های مربوط به دارو و انواع مختلف درمان و بیماری ها.

برای خرید کتاب جعبه سیاه پرستاری و کتاب فیزیولوژی گایتون یا انواع کتاب پزشکی می توانید به فروشگاه تخصصی کتاب های پزشکی جعفری مراجعه نموده و به صورت اینترنتی اقدام به خرید نمایید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشارات جعفری بهترین گزینه برای خرید آنلاین انواع کتاب‌های پزشکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..