تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخبار زنده؛ رنگ‌آمیزی بی ام و با ترکیب هنر کلاسیک و هوش مصنوعی

اخبار زنده زومیت را در امروز یک‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ اینجا بخوانید. اگر می‌خواهید زودتر از همه از جدیدترین اخبار حوزه‌های تکنولوژی، علمی و خودرو مطلع شوید، این صفحه را دنبال کنید.

۸:۰۵

لوئیس همیلتون به رکورد صد پول پوزیشن در فرمول یک رسید

اشک ریختن لوئیس همیلتون، راننده فورمول یک

قهرمان بریتانیایی فرمول یک جهان، به اولین راننده تاریخ تبدیل شد که صد مرتبه روی سکوی اول تا سوم مسابقات جایزه بزرگ ایستاده است. لوئیس همیلتون نخستین پول پوزیشن خود را سال ۲۰۰۷ با تیم مکلارن ثبت کرد.

منبع

۷:۵۶

رنگ آمیزی بی‌ام‌و با ترکیب هنر کلاسیک و هوش مصنوعی بی‌ام‌و در یک پروژه جالب تلاش کرده با استفاده از هوش مصنوعی و نقاشی‌های کلاسیک، محصولات خود را رنگ آمیزی کند.

منبع

۷:۵۴

مشخصات فنی فورد برونکو 2021 اعلام شد

فورد برونکو، یکی از بهترین شاسی بلندهای آمریکا برای رانندگی خارج از جاده و سفرهای درون شهری است. این محصول در نسخه جدید، با پیشرانه‌های توربوشارژ اکوبوست تولید خواهد شد که ۲۷۰ در مدل‌های مختلف، تا ۳۳۰ اسب‌بخار قدرت دارد.

منبع

۷:۳۰

روزشمار؛ یک‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ١۴٠٠ - ۹ می ٢٠٢١ زادروز اِدروارد وستون: اِدروارد وستون متولد ۹ می سال ۱۸۵۰، مهندس برق، صنعتگر آمریکایی و زاده‌ی انگلیس است که شرکت ابزار الکترونیکی وستون را تأسیس کرد. وی با اختراع و ساخت دینام آبکاری بسیار موفق که به‌مراتب از بازده باتری‌های ذخیره‌سازی فراتر رفت، در صنعت آبکاری الکتریکی انقلابی ایجاد کرد. ایجاد قدیمی‌ترین اتحاد دیپلوماتیک جهان: چنین روزی در سال ۱۳۸۶، نخستین پیمان دیپلوماتیک جهان موسوم به ویندزور بین انگلستان و پرتقال منعقد شد. گفتنی است که این پیمان همچنان پابرجا باقی مانده است. اکران تریلر فیلم سرگیجه: در سال ۱۹۵۸، تریلر روانشناختی فیلم آمریکایی «سرگیجه» در ژانر نوآر و به کارگردانی آلفرد هیچکاک، بازی جیمی استوارت و کیم نواک اکران شد.

۷:۲۰

اخبار روز گذشته را می‌توانید از اینجا مرور کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخبار زنده؛ رنگ‌آمیزی بی ام و با ترکیب هنر کلاسیک و هوش مصنوعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..