تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خالی شدن خشاب رامبد جوان!

پس از عید نوروز، همزمان با موج چهارم شیوع کرونا و اعلام وضعیت قرمز، سه سری مسابقه «ادا بازی» با شرکت چهره‌ها و شرکت‌کنندگان مسابقه «خنداننده‌شو» ضبط شده بود که در طول ضبط نیز وقفه‌ یک هفته‌ای، تولید برنامه را به طورموقت تعطیل کرد. جمعه هفته گذشته پس از پایان رقابت بازیگران خانم در «ادا بازی»، بازپخش یکی از قسمت‌های برنامه با حضور گرشا رضایی روی آنتن رفت. به نظر می‌رسد شیوع کرونا تاثیر منفی جدی بر «خندوانه» گذاشته و از جذابیت سابق این برنامه کاسته است.

برگ برنده از دست رفته

یکی از ایده‌های جدید و جذاب سری هفتم «خندوانه»، تولید برنامه با تِم‌های خاص بود. این ایده پیش از نوروز که خبری از موج جدید شیوع کرونا نبود و وضعیت کنترل شده بود، اجرا شد و قسمت‌هایی از «خندوانه» با فضای مشخصی مانند فضای دهه ۶۰، تاریخی و ترسناک، روی آنتن رفت. در «خندوانه» تم‌دار، موسیقی و بخش‌های نمایشی به صورت گروهی اجرا می‌شد و پوشش تماشاچیان هم متناسب با تِم خاص برنامه بود، اما ظاهراً اجرا کردن این ایده در شرایطی که «خندوانه» با حضور کمترین تعداد عوامل تولید می‌شود و مردم به عنوان تماشاچی در برنامه حضور ندارند، ممکن نیست. «خندوانه» تِم‌دار یکی از برگ‌های برنده‌ای است که به نظر می‌رسد در شرایط فعلی از دست رفته و ادامه ضبط برنامه را با مشکل روبه‌رو کرده است.

«خنداننده شو» غیرممکن

قرار بود در سری جدید «خندوانه»، سری سوم «خنداننده‌شو» آغاز شود، اما به دلیل شیوع کرونا و وجود محدودیت‌ها، امکان ضبط این مسابقه هم وجود ندارد. به طورقطع تعدادی از شرکت‌کنندگان «خنداننده‌شو» از شهرهای دیگری غیر از تهران به رقابت راه پیدا می‌کنند، بنابراین امکان سفر به تهران را ندارند. گذشته از این، طبیعتا اجرای استند آپ کمدی، نیاز به حضور تعدادی تماشاچی دارد تا شرکت‌کنندگان بتوانند بازخورد اجرای خود را ببینند. حضور تماشاچیان به داغ شدن رقابت شرکت‌کننده‌ها و بالا بردن هیجان مسابقه هم کمک می‌کند. با این شرایط و در غیاب تماشاگران، امکان ضبط مسابقه «خنداننده‌شو» وجود ندارد و این یکی دیگر از مشکلات مهمی است که «خندوانه» با آن روبه‌روست.

بحران دعوت از چهره‌ها

«خندوانه» در شرایط بحرانی فعلی، برای دعوت از چهره‌های جذاب هم با مشکلات جدی مواجه است. تعدادی از چهره‌های شناخته‌شده به دلیل خطر انتقال شیوع کرونا، در برنامه‌های تلویزیونی حضور پیدا نخواهند کرد، به همین دلیل رامبد جوان مانند سابق نمی‌تواند میزبان هنرمندان باشد و دایره مهمانانی که به برنامه می‌آیند هم محدودتر شده است. این موضوع درباره کمدین‌ها نیز صدق می‌کند و تنوع چهره‌هایی که برای اجرای استند آپ به برنامه‌ می‌آیند کمتر می‌شود. همه این مسائل تاثیر منفی بر جذابیت «خندوانه» خواهند داشت و کار رامبد جوان را برای جلب توجه مخاطبان سخت‌تر می‌کنند.

«خندوانه» در استودیوی خالی

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها کار خود را کردند و تماشاچیان از «خندوانه» حذف شدند. به این ترتیب یکی از قسمت‌های برنامه که دکتر علیرضا یارقلی به عنوان مهمان در آن حضور داشت، بدون حضور تماشاگران ضبط شد و سوم اردیبهشت‌ روی آنتن رفت. غیبت تماشاگران باعث شد فضای برنامه گرما و صمیمیت قبل را نداشته باشد و رامبد جوان تنها تماشاچی استند آپ سهیل غلامرضاپور و میثم درویشان پور باشد! رامبد جوان پستی در اینستاگرامش منتشر کرد و در توضیح این موضوع نوشت: «برای حفظ سلامتی عوامل و تماشاچی‌ها، تا کنترل شدن پیک کرونا، «خندوانه» ضبط جدیدی نداره. دلمون براتون تنگ می شه.» پس از یک هفته وقفه بین پخش برنامه، رامبد جوان با انتشار پست جدیدی از ادامه ضبط «خندوانه» خبر داد و نوشت: «می‌خواستیم تا کم شدن کرونا برنامه نسازیم، ولی دلمون نیومد ازتون دور بمونیم. امشب مسابقه «ادا بازی» بین خانم‌ها رو داریم از دستش ندین.» ضبط «خندوانه» بدون حضور فیزیکی تماشاچیان جواب نداد، بنابراین بیشتر از یک قسمت ادامه نیافت و در قسمت‌های بعدی تعدادی از عوامل برنامه به عنوان تماشاگر در استودیو حضور داشتند.

تکراری شدن «ادا بازی»

در شرایطی که «خندوانه» نمی‌توانست ایده‌های جدیدش را رو کند و از چهره‌ها و کمدین‌های جذاب و متنوع دعوت کند، شاهد سه سری مسابقه «ادا بازی» در برنامه بوده‌ایم. این مسابقه در سری گذشته «خندوانه» هم برگزار شده بود و چیز جدیدی نیست، بنابراین پخش سه سری «ادا بازی» در هفته‌های گذشته باعث شده این مسابقه برای مخاطب تکراری شود و جذابیت اولیه را نداشته باشد. این مسابقه در شرایط فعلی نتوانسته خلأ اتفاقات جذاب را در «خندوانه» پر کند. ناگفته نماند غیبت تماشاچیان هم تاثیر منفی بر هیجان این رقابت‌ها گذاشته است. هرچند که عوامل «خندوانه» به جای مردم در استودیو حضور دارند، اما حضور مردم عادی گاه اتفاقات متفاوتی را در جریان مسابقه رقم می‌زند.

«جناب خان» همچنان جذاب

با وجود همه اتفاقاتی که به «خندوانه» لطمه زده و تولید آن را با مشکلات جدی مواجه کرده، «جناب خان» همچنان برگ برنده مهم برنامه است. این کاراکتر همچنان با طعنه به مسائل روز، انتقادات طنزآمیزی که مطرح می‌کند و شوخی‌های ظریفش، توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند و لحظاتی که در «خندوانه» حضور دارد، از جذاب‌ترین بخش‌های آن است. کاراکتر «بایرام» هم نقطه قوتی برای برنامه است، اما حضور این دو کاراکتر به تنهایی برای حفظ محبوبیت «خندوانه» کافی نیست.

۵۸۵۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خالی شدن خشاب رامبد جوان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..