تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




 خرید کارت گرافیک از فروشگاه اینترنتی تلکام

با شنیدن اسم گیمر بسیاری از ما به یاد کنسول‌ بازی می‌افتیم و دسته‌های بازی‌ای که در طول هیجانات بازی ممکن است بشکنند؛ اما گیمرها، تنها با کنسول بازی گیمر نمی‌شوند! ممکن است بعضی گیمرها از لپ تاپ‌ گیمینگ استفاده کنند و بعضی با خرید سیستم و به‌اصطلاح سیستم اسمبل‌کردن گیمر شوند. حتی گیمرهای حرفه‌ای برای زمان‌هایی که دستگاه‌های حرفه‌ای در‌دسترس ندارند، به فکر گیم هستند و با موبایل‌ گیمینگ یا کنسول‌های دستی ملقب به نینتندو سوییچ سرگرم دنیای هیجان انگیز گیم می‌شوند.

اگر از دسته‌ای هستید که ترجیح می‌دهید سیستم گیم شخصی‌سازی‌شده‌ای داشته باشید، قطعا به فکر خرید کارت گرافیک مخصوص گیمینگ بوده‌اید. کارت گرافیک یکی از اساسی‌ترین ملزومات گیمرهای حرفه‌ای است و به قولی عصای دست هر گیمر کارت گرافیک سیستم بازی او است. برای خرید کارت گرافیک مخصوص گیمینگ باید به ویژگی‌هایی چون حافظه گرافیکی، پهنای باند، برند سازنده کارت گرافیک و بسیاری موارد دیگر توجه کنید.

درباره برندهای سازنده خیالتان را راحت کنیم که فقط با اسم دو شرکت NVIDIA و AMD رو‌به‌رو خواهید شد؛ هر‌چند برخی شایعات از امکان حضور برند اینتل در بین غول‌های سازنده کارت گرافیک می‌دهد.

دلیل اختلاف قیمت دو کارت گرافیک مشابه چیست؟

دلیل اصلی تفاوت قیمت دو کارت گرافیک مشابه این است که نسخه فاندر ادیشن یا نسخه اصلی را می‌خرند که شرکت‌های تولیدکننده، یعنی انویدیا، زوتاک، msi و... تولید می‌کنند. حجم حافظه گرافیکی یکی دیگر از مسائل اصلی‌ موقع خرید کارت گرافیک است که حجم آن‌ها از ۲ گیگابایت تا ۲۴ گیگابایت و بیشتر قرار می‌گیرد.

فروشگاه تلکام

اگر به نسل سیستم‌های یک‌جانشین علاقه‌ای نداشتیم و به نسل لپ‌تاپ‌ها علاقه‌مند بودیم، چه؟

در اینجا پیشنهاد ما به شما خرید لپ تاپ‌ گیمینگ است: انتخابی که از آن پشیمان نمی‌شوید! لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل Q528 نه‌تنها انتخاب گیمرها، بلکه انتخاب طراحان نیز است. با خرید لپ تاپ ASUS zenbook flip Q528 با یک تیر دو نشان را می‌زنید: ۱. به طراحی مشغول می‌شوید؛ ۲. در‌کنارش گیم را هم ادامه می‌دهید.

لپ تاپ گیمینگ ASUS Q528 از آن دسته لپ‌تاپ‌هایی است که به‌راحتی دل هر کاربر مشکل‌پسندی را می‌برد. این لپ‌تاپ برای گیمرها و طراحان انتخاب اول و آخر خواهد بود. دلیل این انتخاب ویژگی‌هایی ازاین‌دست است:

صفحه‌نمایش لمسی باریک NanoEdge با قابلیت Pantone® برای کمک به دقت رنگ بهتر برای طراحان جدیدترین پردازنده نسل یازدهم intel core i7 گرافیک  NvidiaF Geforce GTX 1650 برای گیمرهای حرفه‌ای ویژگی‌های دیگری که شما را برای خرید لپ تاپ ASUS zenbook flip Q528 حتما راغب خواهد کرد.

خبر خوشی برای شما داریم. فروشگاه اینترنتی تلکام با مجموعه‌ای از کارت‌های گرافیک مخصوص گیمینگ و مشاورانی مجرب که به شما در خرید کارت گرافیک ارزان کمک می‌کنند، تا لذت تجربه‌ی راحت‌ترین انتخاب از فروشگاه‌های اینترنتی را کسب کنید.

در تولد یک‌سالگی تلکام، شما هم می‌توانید از تخفیف‌های فوق‌العاده روی تمامی محصولات از‌جمله کارت‌های گرافیک مخصوص گیمینگ و جدیدترین لپ‌تاپ‌ها و انواع موبایل‌ها استفاده کنید. همچنین در صفحه اینستاگرام فروشگاه اینترنتی تلکام، با شرکت در مسابقه و اجرای چند قانون ساده برنده‌ی جایزه‌ای شوید که خودتان انتخاب می‌کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر « خرید کارت گرافیک از فروشگاه اینترنتی تلکام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..