تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل استلا لو را به‌عنوان معاون ارشد ارتباطات شرکت استخدام کرد

روز گذشته، اپل تأیید کرد که مدیر اسبق سیسکو، اِستلا لو (Stella Low) را به‌عنوان معاون جدید روابط‌عمومی این شرکت در سراسر جهان استخدام کرده است. به‌گفته‌ی اپل‌اینسایدر، لو در سِمَت جدیدش مستقیما به تیم کوک، مدیرعامل اپل، گزارش خواهد داد. گفتنی است وی نقشی را بر‌عهده خواهد گرفت که از اکتبر ۲۰۱۹ و در زمان خروج استیو داولینگ، مدیر روابط‌عمومی قبلی، بدون منصب باقی مانده است.

مقاله‌ی مرتبط:

به‌طورکلی، اِستلا لو فرد باتجربه در صنعت فناوری محسوب می‌شود. پیش‌از‌این، او رئیس ارتباطات در غول شبکه سیسکو و معاون ارشد ارتباطات در یونیسیس و دل بود. بیانیه رسمی اپل درباره استخدام مدیر روابط‌عمومی جدید بدین‌شرح است:

استلا تجربه و رهبری درخورتوجه خود را در تیم‌های ارتباطی کلاس جهانی اپل به‌ارمغان می‌آورد. اپل داستان مهمی برای گفتن دارد: از محصولات و خدمات دگرگون‌کننده‌ای که ایجاد می‌کنیم تا تأثیر مثبتمان بر جوامع و جهان. اِستلا لو رهبر عالی برای کمک به ما در بازگو فصل بعدی کارهایمان است.

استخدام لو فشارهایی متوجه فیل شیلر، همکار اپل، خواهد کرد که از زمان رفتن داولینگ در سال ۲۰۱۹ مدیریت روابط‌عمومی شرکت کوپرتینو را بر‌عهده داشته است. استخدام وی در زمانی مهم برای اپل انجام می‌شود که درحال‌حاضر درگیر نبرد حقوقی با اپیک‌گیمز، سازنده بازی فورت‌نایت، بر سر ادعاهای انحصارطلبی اپ استور است.

تصویری از استلا لو مدیر روابط عمومی اپل

افزون‌براین، تغییرات اخیر سیاست‌های حریم خصوصی به جدال اپل با فیسبوک منجر شده است؛ سیاست‌هایی که به‌طور علنی بخش تبلیغات را هدف قرار می‌دهند و این به‌مزاج فیسبوک، یکی از شرکت‌های بزرگ‌ تبلیغاتی خوش نیامده است. سال گذشته، اپل ویژگی ATT را به‌عنوان قابلیتی در iOS و آیپد OS رونمایی و درنهایت ماه پیش آن را منتشر کرد. به‌نوعی دلیل تمامی این جدال‌ها همین ویژگی عنوان می‌شود.

این بدان‌معنی است که وقتی این قابلیت فعال باشد، هر برنامه‌ای که روی آیفون یا آیپد اجرا می‌شود، قبل از دسترسی به داده‌های خاصی که می‌تواند برای ردیابی در سایر برنامه‌ها استفاده شود، باید از کاربر اجازه‌ی دسترسی بگیرد و کاربران می‌توانند درخواست شرکت‌ها را قبول یا رد کنند. همچنین، غول فناوری کوپرتینو برچسب‌های IDFA را در اپ استور ارائه داده است. برچسب‌های مذکور این امکان را فراهم می‌کنند که کاربر قبل از بارگیری برنامه، نوع و هدف داده‌های جمع‌آوری‌شده را مشاهده کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل استلا لو را به‌عنوان معاون ارشد ارتباطات شرکت استخدام کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..