تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی رومیزی زینگو در دورهمی‌های خانوادگی

۹۶ درصد از خانواده‌هایی که هر هفته یک یا دو شب را به بازی‌های خانوادگی اختصاص می‌دهند نسبت به دیگر خانواده‌ها احساس نزدیکی بیشتری می‌کنند و ۹۱ درصد از این خانواده‌ها بازی کردن با یکدیگر را یکی از مهم‌ترین دلایل ارتباط نزدیک با یکدیگر می‌دانند.

هیچ‌کس منکر این نیست که سر پدر و مادرهای امروزی به شکل سرسام‌آوری شلوغ است. علاوه بر این، این روزها خیلی از اعضای خانواده دائما تحت تأثیر موجی از پیام‌ها، ویدیوها، نوتیفیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی و حواس‌پرتی‌های دیجیتال قرار دارند. اما هنوز هم در بین اعضای همه‌ی خانواده‌ها، نیاز به حضور و حمایت یکدیگر وجود دارد. به‌خصوص، کودکان و نوجوانان نیازمند سپری کردن زمان در کنار پدر و مادر خود هستند.

یک راهکار ساده برای به هم نزدیک‌تر شدن، بردگیم، بازی رومیزی و بازی فکری است. والدینی که می‌توانند زمانی را برای دورهم بودن و بازی کردن با فرزندان خود سپری کنند، تأثیر بسیاری مثبتی روی روابط اعضای خانواده با یکدیگر می‌گذارند. اما بازی فکری و بازی رومیزی چطور خانواده‌ها را به هم نزدیک‌تر می‌کند؟

بازی؛ نقطه‌ی مشترک

پدرها و مادرها با فرزندان خود اختلاف سنی دارند و هرچقدر این اختلاف سنی بیشتر باشد، برقراری ارتباط بین آن‌ها سخت‌تر می‌شود. اما نباید فراموش کنیم که تمام پدر و مادرها خود زمانی کودک بوده‌اند و به‌خوبی می‌دانند بازی کردن چه لذتی دارد. کودکان و نوجوانان ممکن است به روی خود نیاورند، اما شیفته‌ی زمان‌هایی هستند که والدینشان کودک درون خود را رها می‌کنند و از بازی لذت می‌برند. این به آن‌ها یادآوری می‌کند پدر و مادرها از آنچه فکر می‌کنند به آن‌ها نزدیک‌تر هستند. ممکن است برای پدر و مادرها سخت باشد که در بازی‌های ویدیویی امروزی پا به پای فرزندان خود پیش بروند، اما بردگیم، بازی فکری و بازی رومیزی، یک سرگرمی جمعی قابل دسترس برای همه‌ی اعضای خانواده است.

پشت به صفحه، رو به هم

در زندگی امروزی، با پدیده‌ای به اسم زمانِ نمایشگر مواجه هستیم. زمانی‌که هرکدام از ما در روز صرف خیره شدن به نمایشگرهای مختلف می‌کنیم، تلویزیون، رایانه، تلفن همراه و... . اگر عمیق‌تر نگاه کنید متوجه می‌شوید که در حقیقت این روزها ما در محاصره‌‌ی نمایشگرها قرار گرفته‌ایم. ما به زمان‌هایی در روز و هفته نیاز داریم تا به‌جای صفحه‌های نمایشگر، به یکدیگر نگاه کنیم و با هم ارتباط برقرار کنیم. اینجا است که بازی فکری و بازی رومیزی به یک ابزار کلیدی تبدیل می‌شود. این بازی‌ها طوری طراحی شده‌اند تا اعضای خانواده به معنای واقعی کلمه روبروی یکدیگر بنشینند و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. ممکن است حتی این ارتباط گاهی به رقابت و حتی تنش منجر شود. اما همین هم موقعیتی بسیار عالی برای تمرین مهارت‌های حل مسئله درون خانواده است، مهارتی که خیلی از ما حتی در بزرگ‌سالی از آن بهره‌ای نبرده‌ایم.

بازی فکری؛ برای همه‌ی سنین و سلیقه‌ها

یک خانواده‌ی چهارنفره‌ی ساده را در نظر بگیرید. احتمالاً با چهار سلیقه‌ی متفاوت در تفریح، کتاب، فیلم یا حتی موسیقی مواجه هستیم. یکی از دلایلی که بعضی خانواده‌ها با یکدیگر وقت نمی‌گذرانند، همین تفاوت سلیقه‌هاست. اما بازی فکری و برد گیم با تنوعی که دارد، برای هرکسی چیزی فراهم می‌کند. سخت نیست که بتوان بازی فکری یا بازی رومیزی‌ای پیدا کرد که همه‌ی اعضای خانواده از آن لذت ببرند.

وقت‌ گذراندن با هم؛ عادت مشترک

بازی‌ اعتیادآور است. این را از هر کسی که زمان زیادی صرف بازی ویدیویی کرده خواهید شنید، یا حتی در رفتار کودکانی که ول کن بازی نیستند می‌بینید. خانواده‌ای که به انجام بازی فکری یا بردگیم عادت کند، در واقع به وقت گذراندن با هم و کنار یکدیگر بودن عادت کرده‌اند. خانواده‌ای را تصور کنید که به‌جای تلویزیون، دلشان برای بازی کردن کنار هم تنگ می‌شود. بازی‌ فکری می‌تواند یک ارزش دائمی به خانواده‌ی شما اضافه کند، ارزش با هم بودن.

زینگو

سیبیلوها؛ یک بازی برای تمام خانواده

سیبیلوها یک بازی رومیزی و بردگیم برای تمام اعضای خانواده است. این بازی سه تا شش‌نفره است، اما هرچقدر تعداد شرکت‌کنندگان بیشتر باشد، هیجان آن نیز بیشتر خواهد شد. زینگو سیبیلوها را به‌خصوص برای بچه‌های ۷ تا ۱۰ سال طراحی کرده است. بازیکن‌ها سبیل‌های مختلفی را مقابل صورت خود می‌گیرند و بعد باید به‌سرعت کارت‌هایی که شبیه رنگ یا مدل سبیل آن‌ها است را جمع کنند و حواسشان باشد کارت اشتباهی را برندارند. مهارت‌های اصلی که برای برنده شدن در این بازی مورد نیاز هستند حافظه، تمرکز و دقت و سرعت عمل است. یک بازی سریع و هیجان‌انگیز برای خانواده‌های اهل هیجان!

جشنواره‌ی برد با توئه!

در این دوران کرونا، حفظ سلامتی خود، خانواده و دیگران اهمیت بسیار زیادی دارد. برای همین زینگو تا پایان ماه مبارک رمضان، در جشنواره‌ی برد با توئه تخفیف ویژه‌ای برای شما در نظر گرفته است. با مراجعه به دیجی‌کالا یا وبسایت زینگو، بدون نیاز به خارج شدن از خانه در این شرایط خطرناک محصولات زینگو را تهیه کنید؛ و بیست درصد هم تخفیف بگیرید!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی رومیزی زینگو در دورهمی‌های خانوادگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..