تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ احتمالا بسیار ارزان‌تر از مدل‌های پیشین خواهد بود

انتظار می‌رود در ماه جولای، سامسونگ دو گوشی هوشمند یا صفحه‌نمایش منعطف رونمایی کند که گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ نامیده می‌شوند. تاکنون اطلاعات بسیاری از محصولات در دست ساخت شرکت کره‌ای منتشر شده است که از بازنگری کامل المان‌های مختلف گوشی‌های تاشوی سامسونگ به‌خصوص فرم فکتور خبر می‌دهد.

مدل‌های پیشین گوشی‌ تاشوی سامسونگ تنوع خاصی به بازار تلفن‌ هوشمند دادند؛ اما معایبی دارند که برای مثال می‌توان به آسیب‌پذیری بسیار بالای آن‌ها اشاره کرد. همچنین قیمت تمام‌شده برای کاربر در مقایسه با مدل‌های استاندارد گوشی‌های هوشمند موجود در بازار به‌مراتب بیشتر است؛ به‌نحوی‌که قیمت گوشی‌های تاشو از پرچم‌داران بیشتر شده است.

بر اساس گزارش‌ها، سامسونگ مدل‌های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ را با تغییرات گسترده‌ای مانند استفاده از مواد اولیه مقاوم‌تر از نسل‌‌های پیشین معرفی خواهد کرد. بخش خبری یاهو مقاله‌ای منتشر کرده است که از احتمال قیمت به‌مراتب ارزان‌تر زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ نسبت به محصولات فعلی سامسونگ خبر می‌دهد.

انتظار می‌رود هر دو گوشی تاشوی جدید سامسونگ از صفحه‌نمایش منعطفی استفاده کنند که در مقایسه با مدل استفاده‌شده در نسل پیشین این محصولات از دوام و استقامت بالاتری برخوردار است. در گزارش‌های قبلی اشاره شده که گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ ممکن است در برابر نفوذ قطرات آب یا ذرات گردوغبار مقاوم باشد. چنین اتفاقی به این معنی خواهد بود که شاهد عرضهٔ اولین گوشی‌های تاشو با گواهی IP (مدل نامشخص) خواهیم بود.

علاوه بر موارد ذکرشده، سامسونگ روی ارتقای سطح کیفی المان‌های دیگر گوشی‌های تاشوی جدید خود کار می‌کند. انتشار گزارش‌ها در حالی صورت گرفته که هنوز قیمت احتمالی یا تاریخ عرضهٔ گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ مشخص نشده است؛ اما InfoStockDaily مدعی شده که گلکسی زد فلیپ ۳ در ۳ آگوست (۱۲ مرداد) به بازار خواهد آمد. اگر این گفته‌ها صحت داشته باشند سامسونگ گوشی جدید خود را در بازه زمانی انتهای ماه جولای تا اوایل ماه آگوست معرفی می‌کند تا فرصتی برای پیش‌فروش گلکسی زد فلیپ ۳ وجود داشته باشد.

مقاله‌های مرتبط:

InfoStockDaily به قیمت احتمالی گلکسی زد فلیپ ۳ نیز پرداخته و مدعی شده است که تلفن هوشمند تاشدنی سامسونگ با برچسب قیمت ۹۹۰ دلاری روانهٔ بازار می‌شود. چنین اتفاقی در حالی رقم خواهد خورد که مدل پیشین زد فلیپ ۳ با قیمت ۱۴۴۹ دلار در بازار فروخته شد. از نظر قیمت، گلکسی زد فلیپ ۳ با آیفون ۱۲ پرو برابری می‌کند؛ اما در مورد گلکسی زد فولد ۳ انتظار می‌رود کمی گران‌تر از زد فلیپ ۳ باشد.

در حال حاضر زد فولد ۲ با قیمت ۱۵۹۹ دلار به فروش می‌رسد و حتی کاهش قیمتی مشابه با زد فلیپ ۳ یعنی افت ۴۰۰ دلاری باعث نخواهد شد  قیمت نهایی گلکسی زد فولد ۳ به کمتر از هزار دلار برسد. درنهایت باید صبر کرد و دید شرکت کره‌ای چه برنامه‌هایی در پیش دارد و چه اتفاقاتی در رویداد ماه جولای رقم خواهد خورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ احتمالا بسیار ارزان‌تر از مدل‌های پیشین خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..