تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدال شاگردان مجیدی با تیمی از منطقه خطر!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در یکی دیگر از بازی های مهم هفته بیست و یکم لیگ برتر، استقلال در تهران میزبان ذوب آهن است و تقابل این دو تیم همواره دیدنی بود. استقلال که نتایج قابل قبولی در لیگ قهرمانان گرفته می خواهد با برتری در این دیدار با روحیه بهتری به دربی برسد و از طرفی دیگر شاگردان مجتبی حسینی می خواهند با کسب سه امتیاز در این بازی فاصله خود را از منطقه خطر سقوط بیشتر کنند. ذوب آهن در ابتدای فصل و با هدایت رحمان رضایی نتایج خوبی نگرفت و مدیران باشگاه تصمیم گرفتند هدایت گاندوها را به مجتبی حسینی بدهند.

مشروح این گزارش را اینجا بخوانید

253 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدال شاگردان مجیدی با تیمی از منطقه خطر!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..