تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لنوو پد پرو 2021 با اسنپدراگون ۸۷۰ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی راهی بازار می‌شود

لنوو رسما تیزرهای تبلیغاتی جدیدترین تبلت پرچم‌دارش را منتشر کرده است که به زبان چینی با لقب شیائوشین نامیده می‌شود. این تبلت برای بازار جهانی با نام لنوو پد پرو ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد و از صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی برخوردار است و از ویژگی‌هایی مانند دالبی‌ویژن و HDR10 پشتیبانی خواهد کرد.

وب‌سایت GSMArena در خبری گزارش می‌دهد که میزان روشنایی صفحه‌نمایش لنوو پد پرو ۲۰۲۱ به ۶۰۰ نیت می‌رسد و از گواهی TÜV Rheinland نیز برخوردار است. برخورداری از گواهی این‌چنینی یعنی صفحه‌نمایش دستگاه در استفاده طولانی‌مدت، آسیب بسیار کمی به چشمان کاربر وارد خواهد کرد. از دیگر مشخصات صفحه‌نمایش می‌توان به رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل آن اشاره کرد.

لنوو قصد دارد برای محصول جدیدش از تراشه توانمند اسنپدراگون ۸۷۰ در بخش سیستم‌عامل با همکاری مایکروسافت، از نسخه‌ای ویژه از ویندوز ۱۰ استفاده کند تا با پردازنده‌های آرم سازگار باشد.

مقاله‌های مرتبط:

ازنظر طراحی ظاهری، می‌توان گفت لنوو پد پرو ۲۰۲۱ شباهت بسیاری به مدل‌های جدید آیپد پرو دارد. حاشیه‌های بسیار کم در دورتادور صفحه‌نمایش باعث شده است زیبایی خاصی به تبلت جدید لنوو داده شود. لنوو پد پرو ۲۰۲۱ به دوربین سلفی در بالای صفحه‌نمایش، چهار بلندگوی استریو، درگاه microSD و دکمه پاوری مجهز است که حسگر اسکنر اثر‌انگشت روی آن قرار دارد. در‌ادامه، می‌توانید تیزرهای تبلیغاتی لنوو پد پرو ۲۰۲۱ را مشاهده کنید.

متأسفانه هنوز قیمت تبلت جدید لنوو مشخص نشده است و برخی از ویژگی‌های سخت‌افزاری‌اش مانند میزان حافظه رم، حافظه ذخیره‌سازی و مشخصات دوربین‌های آن نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لنوو پد پرو 2021 با اسنپدراگون ۸۷۰ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی راهی بازار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..