تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرزمین دراکولا؛ تصاویر هوایی خیره‌کننده‌ از ترانسیلوانیا

برام استوکر، خالق و نویسنده‌ی کتاب دراکولا، ترانسیلوانیا را به به‌عنوان سرزمین مرموزِ خون‌آشام‌های خون‌خوار و گرگ‌های زوزه‌کش به جهانیان معرفی کرد. این مطلب ربطی به دراکولا ندارد؛ اما قرار است شما را با بُعد دیگری از ترانسیلوانیا و زیبایی‌های کمتر دیده‌شده‌ی آن آشنا کند.

ایگناچ سابولچ یک عکاس حرفه‌ای اهل رومانی یا به گفته‌ی خودش «سرزمین قلعه‌ها»، ترانسیلوانیا است که در زمینه‌ی عکس‌های هوایی با پهپاد فعالیت دارد.

شهرستان کواسنا مقصدی حماسی با مناظر زیبا در ترانسیلوانیا است که دیدن آن‌ها از زاویه‌ی دید متفاوت با آنچه همیشه دیده می‌شود، انسان را به شگفتی وامی‌دارد. سابولچ در مورد پروژه‌ی عکاسی هوایی خود از مناظر منطقه‌ی کواسنا می‌گوید:

من یک پروژه بسیار دشوار را در ذهنم مرور می‌کردم؛ اما سرانجام توانستم آن را محقق کنم. هدف من از این پروژه، نشان دادن مکان‌های مورد علاقه‌ی خودم و طبیعت زیبا به شکلی منحصر‌به‌فرد است.

در این تصاویر عکس‌ها از زاویه دید یک پرنده گرفته شده‌اند و سابولچ چهره‌ی یک منظره را در دو فصل مختلف با هم ترکیب کرده است.

(برای دیدن تصاویر در ابعاد اصلی، روی آن‌ها کلیک کنید)

مناظر ترانسیلوانیا

مناظر ترانسیلوانیا

مناظر ترانسیلوانیا

مناظر ترانسیلوانیا

مناظر ترانسیلوانیا

مناظر ترانسیلوانیا

مناظر ترانسیلوانیا

اگر تصاویر بالا را دوست داشتید، می‌توانید برای حمایت از این عکاس، صفحه‌ی اینستاگرام ایگناچ سابولچ را دنبال کنید.

***

امیدواریم از این قسمت از شاتر لذت برده باشید. دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی این عکس‌ها چیست؟ کدام‌ یک را بیشتر پسندیدید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرزمین دراکولا؛ تصاویر هوایی خیره‌کننده‌ از ترانسیلوانیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..