تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ تولید انبوه گلکسی S21 FE را احتمالا در ماه جولای آغاز خواهد کرد

گلکسی اس ۲۰ اف ای در سال ۲۰۲۰، موفقیتی بزرگ برای سامسونگ محسوب شد. چندی پیش اخبار مختلفی درباره‌ی گوشی هوشمندی با نام گلکسی S21 FE منتشر شد که بر اساس شواهد، اواخر امسال جانشین گلکسی S20 FE خواهد شد. راس یانگ گفته است گلکسی اس ۲۱ اف ای دو ماه دیگر، یعنی در ماه جولای (تیر و مرداد ۱۴۰۰) به مرحله‌ی تولید انبوه خواهد رسید و احتمالا ماه آگوست (مرداد و شهریور ۱۴۰۰) به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

مقاله‌های مرتبط:

تصاویر رندر گلکسی S21 FE را مدتی قبل دیدیم و همان‌طور که انتظار می‌رفت، از زبان طراحی گلکسی S21 پیروی می‌کند. به‌ گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، انتظار می‌رود گلکسی اس ۲۱ اف ای به صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی AMOLED با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل به‌صورت حفره، مجهز شود. تراشه‌ی این گوشی بسته به منطقه از نوع اگزینوس 2100 یا اسنپدراگون 888 خواهد بود و از حافظه‌ی ذخیره‌سازی در دو مدل ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت بهره می‌برد.

همچنین شواهد نشان می‌دهد که ظرفیت باتری این گوشی، ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. انتظار می‌رود گلکسی S21 FE در چهار رنگ سفید، خاکستری، بنفش و صورتی راهی بازار شود؛ البته در توییت جدیدی به رنگ‌های سبز روشن و یاسی نیز اشاره شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ تولید انبوه گلکسی S21 FE را احتمالا در ماه جولای آغاز خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..