تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر رندرشده جدید از گلکسی زد فلیپ منتشر شد

به‌گزارش GSMArena، سامسونگ مدتی است که فرایند تولید گلسی زد فلیپ ۳ (Galaxy Z Flip 3) را آغاز کرده است و احتمالا گوشی تاشدنی جدید کره‌ای‌ها تغیرات زیادی در بخش طراحی به خود خواهد دید.

مقاله‌ی مرتبط:

دوشنبه‌ی گذشته، تصاویر تبلیغاتی فاش‌شده از سامسونگ گلکسی زد فلیپ منتشر شد که دقیقا آنچه را نشان می‌دهد که می‌توان از گوشی تاشو بعدی سامسونگ انتظار داشت. افزون‌براین، چندی نگذشته بود که تصاویری جدید از افشاگر سرشناس، LetsGoDigital، با کمک‌گرفتن از طراح‌های گرافیکی Giuseppe Spinelli نیز منتشر شد تا به بهترین شکل ممکن تصاویر احتمالی گلسی زد فیلپ بعدی را به‌نمایش بگذارد.

تصویری احتمالی از گلکسی زد فلیپ ۳

تصویری احتمالی از گلکسی زد فلیپ ۳ تصویری احتمالی از گلکسی زد فلیپ ۳ تصویری احتمالی از گلکسی زد فلیپ ۳ تصویری احتمالی از گلکسی زد فلیپ ۳

با استناد به تصاویر یادشده، سامسونگ نمایشگر بزرگ‌تر خارجی و شیشه‌ای مات را در پشت محصول تعبیه کرده و این امر در رندرهای Spinelli نیز به‌خوبی نشان داده شده است؛ زیرا انتظار می‌رود که گلکسی زد فلیپ برای محافظت هرچه بیشتر پوشش خارجی از گوریلا گلس ویکتوس استفاده کند‌.

این رندرها همچنین نمایشگر خارجی بزرگ‌تر با رنگ مشکی آینه‌ای را نشان می‌دهد. گفته می‌شود نمایشگر مذکور ۱٫۸۳ اینچ است که از قرار معلوم، کاملا توانایی به‌نمایش‌گذاشتن متون و اعلان‌ها را دارد. گفتنی است که نمایشگر خارجی نخستین نسل از گلکسی زد فیلیپ به‌قدری کوچک است که اعلان‌ها نیز به‌سختی دیده می‌شوند.

به‌نظر می‌رسد تنظیمات دوربین دوتایی از یک طرح افقی به حالت عمودی تغییر می‌کند. دوربین‌ها درحالی‌که نیازهای روزمره را برآورده می‌کنند، در عین‌حال از برآمدگی ناچیزی نیز برخوردار هستند. همچنین، سامسونگ ممکن است دوربین‌های فوق‌عریض را در نسل جدید گلکسی زد فیلپ حفظ و دوربین تله را کاملا حذف کند.

در تصاویر تبلیغاتی، گلکسی زد فلیپ ۳ حداقل در چهار رنگ شامل سفید، خاکستری، گل مایل به قرمز و یاسی ارائه می‌شود. گفته می‌شود که شرکت کره‌ای این محصول را در اوایل ماه جولای و احتمالا درکنار گلکسی زد فولد ۳ رونمایی و روانه‌ی بازار خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر رندرشده جدید از گلکسی زد فلیپ منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..