تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئو مقایسه سیستم‌عامل HarmonyOS و EMUI 11

دیروز ویدئویی منتشر کردیم که طراحی و ویژگی‌های اصلی هارمونی او اس هواوی را نشان می‌داد. حالا ویدئو دیگری منتشر شده که سرعت اجرای برنامه بین Harmony OS 2.0 و EMU 11 هواوی را باهم مقایسه کرده است. در‌ادامه، این ویدئو را می‌توانید تماشا کنید.

مقاله‌های مرتبط:

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، برنامه‌هایی که با رابط کاربری EMU 11 اجرا می‌شوند، سریع‌تر از سیستم‌عامل هارمونی هستند؛ اما ممکن است دلیل آن تأخیر در شبکه باشد. همچنین، هنوز نسخه‌ی ۳ بتای هارمونی او اس دراختیار است و این مقایسه با نسخه‌ی پایدار EMU 11 انجام شده که ممکن است تأثیرگذار باشد. نکته‌ی دیگری که باید به آن توجه کرد، این است که EMU 11 و Harmony OS روی دو گوشی با مدل‌های مختلف اجرا شده‌اند و با این تفاسیر، تفاوت زمان بارگذاری برنامه را باید نظر گرفت.

درنهایت، به این مقایسه بسنده می‌کنیم و قضاوتی نخواهیم کرد تا زمانی‌که نسخه‌ی پایدار هارمونی اوس دردسترس قرار گیرد و آزمایش‌هایی روی آن انجام دهیم. دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی این مقایسه چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئو مقایسه سیستم‌عامل HarmonyOS و EMUI 11»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..