تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نام مدل اقتصادی پیکسل بادز گوگل فاش شد

انتظار می‌رود گوگل به‌زودی مدل‌های جدیدی از ایربادهای واقعا بی‌سیم (TWS) خود را رونمایی کند. این مدل‌ها که اخیرا مشخص شده پیکسل بادز A نام دارند، درواقع مدل‌های اقتصادی از سری پیکسل بادز محسوب می‌شوند و برای بازار گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اقتصادی در نظر گرفته شده‌اند.

نام هدست‌های واقعا بی‌سیم گوگل تصادفی فاش شده و درواقع شعبه آلمان شرکت گوگل ناخواسته اطلاعات جالبی از محصول اقتصادی این شرکت را دردسترس عموم قرار داده است. وب‌سایت GSMArena توضیح می‌دهد که هنوز نام دقیق ایربادهای جدید گوگل مشخص نشده است و تنها می‌دانیم با پیکسل بادز سری A به بازار عرضه خواهند شد.

نام انتخاب‌شده برای ایرباد اقتصادی گوگل اهمیت فراوانی دارد؛ زیرا گوگل می‌خواهد گوشی‌های هوشمند اقتصادی پیکسل A را به‌زودی روانه بازار کند. افزون‌براین، حدس زده می‌شود پیکسل بادز A همراه‌با سری گوشی پیکسل A دراختیار کاربران قرار گیرند.

ازنظر طراحی، انتظار می‌رود پیکسل بادز A شباهت بسیاری به پیکسل بادز داشته باشد؛ البته با این تفاوت که رنگ‌بندی‌اش متفاوت است و همچنین تنها یک چراغ LED دارد. از این چراغ برای نمایش اعلانات به کاربر استفاده خواهد شد.

مقاله‌های مرتبط:

گفته می‌شود که پیکسل بادز A را سازمان FCC نیز بررسی و گواهی این سازمان را دریافت کرده است. محصول مدنظر با شماره‌مدل GPQY2 در سازمان FCC ثبت شده و انتظار می‌رود به‌زودی نیز به بازار ایالات متحده و مناطق دیگر دنیا راه یابد. متأسفانه هنوز زمان دقیق رونمایی محصول جدید گوگل مشخص نیست؛ اما انتظار می‌رود که محصول جدید سازنده سیستم‌عامل اندروید در کنفرانس I/O گوگل به علاقه‌مندان معرفی شود.

هنوز مشخص نیست که گوگل برای پیکسل بادز A چه قیمتی در نظر گرفته است؛ اما باتوجه‌به قیمت ۱۸۰ دلاری پیکسل بادز، می‌توان محدودهٔ قیمتی پیکسل بادز A را حدس زد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نام مدل اقتصادی پیکسل بادز گوگل فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..