تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارهایی که پس از طراحی فروشگاه اینترنتی باید انجام دهید

کارهایی که پس از طراحی فروشگاه اینترنتی باید انجام دهید

کارهایی که پس از طراحی فروشگاه اینترنتی باید انجام دهید

بسیاری از مردم با هدف افزایش فروش اینترنتی اقدام به طراحی فروشگاه اینترنتی می کنند، اما پس از گذشت مدتی چه اتفاقی می افتد؟ نه کاربری از وب سایت آنها بازدید می کند و نه سفارشی ثبت می شود. چرا که طراحی و ساخت فروشگاه اینترنتی به تنهایی باعث افزایش فروش نمی شود.در واقع لازم است اقداماتی را انجام دهید تا بهترین بازخورد را از وب سایت خود بگیرید.

اقدام اول: استانداردهای سئو را در فروشگاه اینترنتی خود بررسی کنید

تا زمانی که فروشگاه اینترنتی شما از نظر ساختار سئو نامناسب باشد، نمی توانید به دریافت رتبه خوب در گوگل امیدوار باشید. برای بررسی ساختار سئو نیازی نیست که حتما متخصص سئو باشید. چرا که می توانید وب سایت خود را با استفاده از ابزارهای آنلاین بررسی کنید و مواردی که نیاز به اصلاح دارند را به طراح سایت خود گزارش دهید.به عنوان مثال می توانید از ابزار “جت سئو” کمک بگیرید.

اقدام دوم: محتوای خوب تولید کنید

پس  از رعایت استانداردهای سئو در تمام بخش های وب سایت، لازم است به فکر تولید محتوا باشیم. مهمترین نکته در تولید محتوا این است که بدانیم  مشتریان ما چه عبارت هایی را در گوگل بیشتر سرچ می کنند. یکی از ساده ترین روش ها برای بررسی این موضوع استفاده از ابزار گوگل ترندز می باشد که میزان سرچ هر کلمه کلیدی را به ما نشان می دهد.

کارهایی که پس از طراحی فروشگاه اینترنتی باید انجام دهید

پس از انتخاب کلمات کلیدی مناسب، لازم است در رابطه با هر کلمه کلیدی یک صفحه با حداقل 2000 کلمه ایجاد کنیم. گاهی اوقات این محتوا می تواند به 8000 کلمه هم برسد. در واقع هر چه محتوا جامع تر باشد، برای گوگل محبوب تر است.  فراموش نکنید که در محتوای خود از تصاویر و ویدئو نیز استفاده کنید.

نکته: در صورتی که وقت کافی برای تولید محتوا ندارید میتوانید از وب سایت های تولید محتوا مانند “رایامارکتینگ” کمک بگیرید.

اقدام سوم: رفتار کاربران را تحلیل کنید

پس از ساخت فروشگاه اینترنتی و تولید محتوای مناسب لازم است بتوانیم برای هر کدام از سوال های زیر یک جواب مشخص داشته باشیم:

* پر بازدیدترین و کم بازدیدترین صفحات فروشگاه اینترنتی ما کدامند؟

* میانگین مدت زمان حضور هر کاربر در وبسایت ما چقدر است؟

* میزان بازدید کاربران در بازه های زمانی مختلف چقدر بوده است؟

* میانگین تعداد کاربرانی که روزانه، هفتگی و ماهانه از وب سایت ما بازدید می کنند، چقدر است؟

* کاربران سایت ما ساکن چه شهرهایی هستند؟

* میزان فروش وب سایت در بازه های زمانی مختلف چقدر بوده است؟

* مردم از چه طریقی وارد وب سایت ما شده اند؟

کارهایی که پس از طراحی فروشگاه اینترنتی باید انجام دهید

در واقع تا زمانی که جوابی برای سوال های بالا نداشته باشیم، نمی توانیم به افزایش عملکرد وب سایت فکر کنیم. شاید بهترین ابزار برای تحلیل رفتار کاربران هر سایت، گوگل آنالیتیکس باشد.

نکته: در صورتی که نمی دانید گوگل آنالیتیکس چیست و یا با آن آشنا هستید اما نمی دانید چگونه برای تحلیل فروشگاه اینترنتی خود از آن استفاده کنید، میتوانید از وب سایت “وبنوتک” کمک بگیرید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارهایی که پس از طراحی فروشگاه اینترنتی باید انجام دهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..