تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نکات خرید آنتی ویروس از دیجی ماه

نکات مهمی که در خرید آنتی ویروس خوب باید در نظر بگیرید، عبارت‌اند از:

اورجینال (اصل‌بودن) آنتی ویروس سبک‌بودن آنتی ویروس و کند‌نشدن سیستم‌‌عامل (برای نمونه بهترین آنتی ویروس جهان هم ممکن است بر سرعت سیستم‌عامل شما تأثیر بگذارد و سبب کُندی‌اش شود که بسیار آزاردهنده است) نداشتن پیغام‌های اضافی و آزاردهنده هنگام کار با سیستم‌عامل تشخیص سریع و ازبین‌بردن تمامی ویروس ها قیمت بسیار مناسب به‌ازای کارایی و عملکرد داشتن حسن سابقه در عرصه و تولید آنتی ویروس (به‌قول معروف امتحانش را پس داده باشد)

 همگی این نکات در محصولات شرکت ESET وجود دارد که در فروشگاه اینترنتی دیجی ماه با قیمت مناسب به شما عزیزان ارائه می‌شود و می‌توانید با خیال آسوده آنتی ویروس دلخواهتان را بخرید. محصولات شرکت ESET با سابقه‌ای ۳۰ ساله در زمینه تولید آنتی ویروس، جزو برندهای برتر جهان محسوب می‌شود.   

دیجی ماه

مزایای مهمی که داشتن آنتی ویروس اورجینال به‌ارمغان می‌آورد، ازاین‌قرارند:

به‌روزرسانی هرروزه و شناخت کرم، بدافزار، اسپم و ویروس‌های تازه‌منتشر‌شده (مانند کرم رایانه‌ای باج‌گیر Wannacry) سریع‌بودن همیشگی سرعت سیستم‌عامل و نبود اخلال در ویندوز به‌دلیل فقدان ویروس و بدافزار در فایل‌های مخفی ویندوز و درنتیجه بی‌نیازی به فرمت یا تعویض سیستم‌عامل ویندوز جلوگیری از هک و سرقت اطلاعات مهم و شخصی شما به‌وسیله هکرها جلوگیری از ورود جاسوسان رایانه‌ای به سیستم‌عامل شما

دیجی ماه

آنتی ویروس اورجینال برای چه کامپیوترهایی الزامی است؟

فروشگاه اینترنتی دیجی ماه این کامپیوترها را توصیه می‌کند:

ارگان‌های دولتی که اسناد و اطلاعات مهمی روی سیستمشان دارند و امکان ویروسی و هک شدن اطلاعاتشان وجود دارد. سرورهای کامپیوتری در هر ارگان و شرکت‌های خصوصی یا دولتی سیستم‌های پرخطر درمعرض ویروس مانند گیم‌نت‌ها و کافی‌نت‌ها که افراد متفرقه زیادی با یک سیستم کار می‌کنند. کلاینت‌های شرکت‌های خصوصی و دولتی که درمعرض ورود ویروس و بدافزارها ازطریق اتصال فلش‌ها و باز‌کردن ایمیل‌های پرخطر هستند. کامپیوترهای خانگی که اطلاعات شخصی مهم نظیر تصاویر خانوادگی در آن‌ها نگه‌داری می‌شود یا نرم‌افزارهای زیادی روی سیستم‌عاملشان دارند. چرا محصولات اورجینال آنتی ویروس یا سکیوریتی ESET را بخریم؟ در ۱۵ سال گذشته، محصولات آنتی ویروس شرکت ESET همیشه به‌طور میانگین جزو ۶ برند برتر رده‌بندی آنتی‌ویروس‌های جهان قرار داشته است. حجم کم فایل نصبی محصولات ESET (فایل exe یا apk و...) حجم بسیار کم فایل‌های آپدیت روزانه که مناسب با اینترنت‌های با سرعت کم است. سرعت چشمگیر در جست‌وجوی ویروس و فایل‌های مخرب در سیستم‌عامل (اعم از سیستم‌عامل ویندوز، اندروید، لینوکس و مک) یافتن و تشخیص بسیار مناسب فایل‌های مخرب و ویروس ها و…؛ به‌گونه‌ای که می‌توان گفت هیچ ویروس و فایل مخربی نمی‌تواند از چنگال محصولات آنتی ویروس Eset فرار کند. در رده‌بندی جهانی، این قابلیت در وب‌سایت‌های معتبر جهانی بررسی و تأیید شده است. قیمت مناسب و ارزان آن درمقایسه‌با آنتی‌ویروس‌های مشابه در کل بازار ایران و جهان

در پایان، شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره و خرید آنتی ویروس اورجینال ESET به فروشگاه اینترنتی دیجی ماه مراجعه کنید. کارشناسان این مجموعه ۲۴ ساعته آماده پاسخ‌گویی هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نکات خرید آنتی ویروس از دیجی ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..