تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ به‌زودی تبلتی به نام گلکسی تب ای 7 لایت را معرفی خواهد کرد

وب‌سایت GSMArena در گزارش اخیرش به محصول جدیدی از سامسونگ اشاره می‌کند که احتمالا به‌زودی معرفی و با اندکی اختلاف زمانی راهی بازار مختلف دنیا خواهد شد. باتوجه‌به افزایش تقاضای کاربران برای تبلت‌های ارزان‌قیمت، این شرکت کره‌ای تصمیم گرفته است که با عرضه مدلی تضعیف‌شده از گلکسی تب ای ۷ به نیاز کاربران پاسخ دهد.

محصول جدید سامسونگ گلکسی تب ای ۷ لایت نام خواهد داشت و در دو نسخه LTE و فقط دارای Wi-Fi به بازار عرضه خواهد شد. اطلاعات مرتبط با این محصول در کنسول گوگل پلی یافته شده که علاوه‌بر تأیید وجود چنین تبلتی، به برخی از مشخصات سخت‌افزاری اشاره کرده است.

انتظار می‌رود تبلت اقتصادی گلکسی تب ای ۷ لایت به تراشه هلیو P22T شرکت مدیاتک و ۳ گیگابایت حافظه رم مجهز شود. گفته می‌شود صفحه‌نمایش محصول معرفی‌نشده سامسونگ بین ۸/۴ تا ۸/۷ اینچ و رزولوشن آن ۱۳۴۰ در ۸۰۰ پیکسل خواهد بود.

مقاله‌های مرتبط:

سامسونگ هنوز واکنشی به اطلاعات منتشرشده نشان نداده است و باید دید شرکت کره‌ای چه شگفتانه‌هایی در نظر گرفته است. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری گلکسی تب ای ۷ لایت برخورداری از باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ ۱۵ واتی است. همچنین، محصول جدید سامسونگ مبتنی‌بر اندروید ۱۱ خواهد بود و انتظار می‌رود در دو رنگ‌بندی مشکی و نقره‌ای به بازار عرضه شود. هنوز قیمت مدل‌های مختلف گلکسی تب ای ۷ لایت مشخص نشده است؛ اما انتظار می‌رود تا ماه آینده میلادی به بازار عرضه شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ به‌زودی تبلتی به نام گلکسی تب ای 7 لایت را معرفی خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..