تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نایب رئیس پلتفرم استادیا با گوگل قطع همکاری کرد

یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات دنیای بازی طی چند سال گذشته را می‌توان معرفی پلتفرم گوگل استادیا دانست که البته از زمان شروع به فعالیت تاکنون با حاشیه‌های بسیاری همراه بوده است؛ برای مثال می‌توان به جدا شدن شخصیت‌های مطرح از بخش استادیا اشاره کرد که یکی از شناخته‌شده‌ترین آن‌ها، جید ریموند است.

جید ریموند که به خاطر سری بازی‌های محبوبی ازجمله Assassin's Creed و همچنین بازی Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist شناخته می‌شود، در پروژهٔ استادیا فعال بود و انتظار می‌رفت به‌صورت انحصاری برای پلتفرم استریم محتوای گوگل، بازی بسازد؛ اما اکنون در استودیوی مستقلی مشغول ساخت بازی برای کنسول نسل نهمی سونی یعنی پلی استیشن ۵ است.

ریموند در مورد فعالیت خود در گوگل گفته بود روی استودیوهای بازی‌سازی و پروژه‌هایشان نظارت دارد و البته تا زمان خروج وی از گوگل صحبتی در مورد نقش ریموند در ساخت عناوین انحصاری استادیا ارائه نشد. وی پس از خروج از گوگل و پروژهٔ استادیا، استودیوی بازی‌سازی مستقل خود به نام Haven Entertainment را تأسیس کرد و پس از مدتی، مشخص شد که سونی روی پروژهٔ جدید وی سرمایه‌گذاری می‌کند.

به گزارش VGChartz ، یکی دیگر از چهره‌های مطرح و کلیدی پروژهٔ استادیا نیز از گوگل جدا شده است. جان جاستیس، نایب رئیس و مدیر بخش محصولات استادیا تصمیم به قطع همکاری با گوگل گرفته است و دیگر با گوگل همکاری نخواهد کرد.

به نظر می‌رسد مشکلات برای پلتفرم استریم بازی گوگل تمامی ندارد. مشکلات فنی گوناگون، بستن تیم‌های داخلی، برکنار کردن تعداد قابل‌ توجهی از کارمندها، شکست در رسیدن به تعداد گیمر مورد نظر و پشت پا زدن به قراردادهای استودیوهای بازی‌سازی خوش‌نام تنها برخی از حواشی گوگل استادیا در ماه‌های اخیر هستند. اکنون نیز جان جاستیس از شرکت گوگل جدا می‌شود. گوگل در بیانیه‌ای کوتاه خبر جدایی او از شرکت را تأیید کرد و گفت ه برای وی بهترین آرزوها را دارد.

مقاله‌های مرتبط:

با این وضعیت مشخص نیست که در نهایت کار سرویس گوگل استادیا با ریاست فیل هریسون بعد از کنسل شدن چندین و چند بازی ویدئویی انحصاری به کجا می‌رسد. گوگل خود را رقیب بزرگ مایکروسافت در جهان سیستم‌های ابری می‌داند؛ اما مشخص نیست تا چه مدت به پشتیبانی از استادیا ادامه خواهد داد. آیا پلتفرم گوگل استادیا می‌تواند به موفقیت جدی برسد؟ برای پاسخ دادن به چنین سؤالی باید صبر کرد و دید چه اتفاقاتی در آینده رخ خواهد داد. جالب است بدانید گوگل که بیشتر از هر مورد دیگر با موتور جست‌وجوی اینترنت خود شناخته می‌شود، بالاخره پس از حدوداً یک‌ سال و نیم  امکان جست‌وجو در پلتفرم گوگل استادیا را فراهم کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نایب رئیس پلتفرم استادیا با گوگل قطع همکاری کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..