تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ عرضه‌ی گلکسی A82 5G را به‌صورت غیر مستقیم تأیید کرد

به گزارش جیاسامآرنا، سامسونگ چندی پیش گلکسی کوانتوم ۲ را در کره‌ی جنوبی معرفی کرد و انتظار داریم به‌زودی این گوشی با نام گلکسی A82 5G وارد بازار‌های جهانی شود. هنوز سامسونگ به‌صورت رسمی درباره‌ی این محصول توضیحی نداده است؛ اما مدتی پیش از آن به‌عنوان گوشی هوشمندی که به‌روزرسانی امنیتی سه‌ماهه را دریافت می‌کند، نام برده است.

به‌روزرسانی امنیتی سه‌ماهه سامسونگ

مقاله‌ی مرتبط:

گلکسی ای ۸۲ 5G یا گلکسی کوانتوم ۲ صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی داینامیک امولد با وضوح 1440P دارد. این گوشی سامسونگ در پنل پشتی از سه دوربین شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو بهره می‌برد. در پنل جلوی گلکسی ای ۸۲ 5G دوربین سلفی با رزولوشن ۱۰ مگاپیکسل قرار گرفته است و وظیفه‌ی تأمین انرژی آن را باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت بر عهده دارد.

تراشه‌ی به‌کاررفته در گلکسی A82 5G (گلکسی کوانتوم 2) از نوع اسنپدراگون +855 است که پرچم‌دار سال ۲۰۲۰ بود. این تراشه قابلیت اتصال به فناوری 5G  دارد که با عملکرد بسیار خوبی همراه است. نسخه‌ی کره‌ جنوبی این گوشی نام خود را از تراشه‌ی امنیتی منحصربه‌فرد QRNG گرفته است؛ اما هنوز نمی‌دانیم آیا این قابلیت‌ها در خارج از آن کشور در دسترس خواهد بود یا خیر.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ عرضه‌ی گلکسی A82 5G را به‌صورت غیر مستقیم تأیید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..