تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل اسلات‌های تبلیغاتی را به بخش جستجوی اپ استور اضافه می‌کند

اپل از توسعه‌دهندگان دعوت می‌کند تا با استفاده از اسلات تبلیغاتی جدید در اپ استور و قبل از جست‌وجو، محتوای خود را به مشتریان نمایش بدهند. توسعه‌دهندگان از سال ۲۰۱۶ می‌توانند از طریق نتایج جستجوی اپ استور تبلیغ کنند؛ اما کاربران برای دیدن تبلیغات باید شروع به جست‌وجو کنند. به گزارش اپلاینسایدر، اکنون، مشتریان بخش جدیدی در برگه‌ی جست‌وجو مشاهده خواهند کرد که به‌راحتی می‌توانند در آن تبلیغات را مشاهده و مدیریت کنند.

مقاله‌ی مرتبط:

وقتی کاربر روی برگه جست‌وجو در برنامه اپ استور کلیک می‌کند، فهرستی از برنامه‌ها را در بخش‌هایی با عنوان «کشف» و «پیشنهادشده» مشاهده می‌کند. اپل در حال آزمایش اسلات پیشنهاد تبلیغات است که اکنون برای هدف قرار دادن برنامه‌نویسان با کمپین‌های تبلیغاتی خود در دسترس قرار می‌گیرد.

در این گزارش آمده است که تبلیغ به‌ جای هدف قرار دادن یک کلمه کلیدی، بر اساس معیارهای تبلیغات جمع‌آوری‌شده به وسیله‌ی اپل نشان داده می‌شود. کاربران می‌توانند با انتخاب گزینه‌ی Privacy (حریم خصوصی) تبلیغات هدفمند اپ استور را در برنامه تنظیمات خاموش کنند و سپس به پایین پیمایش و گزینه‌ی Apple Advertising (تبلیغات اپل) را انتخاب کنند.

باید به این نکته توجه داشت که خاموش کردن تبلیغات شخصی، سایر تبلیغات را از اپ استور حذف نمی‌کند و تعداد تبلیغات دیده‌شده را کاهش نمی‌دهد. اپل اخیرا تغییرات عمده‌ای در فضای تبلیغات ایجاد کرده است. برای مثال، iOS 14.5 و macOS 11.3 حاوی قابلیتی موسوم به شفافیت ردیابی برنامه (ATT) است که قبل از فعال کردن ردیابی برنامه، از کاربران اجازه می‌خواهد. افزون بر این، تبلیغات داخلی اپل کاربران خارج از اپ استور را ردیابی نمی‌کند.

سیاست‌های حریم خصوصی و تبلیغاتی اپل با مخالفت شرکت‌های متکی بر تبلیغات همچون فیسبوک مواجه شده است. اعتراض فیسبوک به این واقعیت مربوط می‌شود که iOS برنامه‌ها را مجبور می‌کند برای ارائه‌ی تبلیغات، از کاربر اجازه بگیرند و انتظار می‌رود اکثر کاربران از این امر امتناع کنند. این بدان‌ معنی است که برنامه‌ها نمی‌توانند به‌راحتی تبلیغات هدفمند داشته باشند. گفتنی است تبلیغات منعکس‌کننده‌ی علایق کاربر درآمد بیشتری برای توسعه‌دهندگان برنامه در‌ مقایسه‌ با تبلیغات عمومی به‌ همراه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل اسلات‌های تبلیغاتی را به بخش جستجوی اپ استور اضافه می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..