تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۸درصدی مصرف گاز خانگی در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ اسماعیل مفردبوشهری، مدیرعامل شرکت گاز قزوین ضمن اعلام خبر فوق گفت: مصرف  بالغ بر ۲میلیارد  و ۹۰۰میلیون مترمکعب گاز در بخش‌های مختلف خانگی، صنعتی و تجاری استان در سال۹۹ نشان از توجه ویژه به مدیریت مصرف است و دلیل این رشد مصرف را افزایش تعداد مشترکین در بخش های خانگی و صنعتی در سال گذشته عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با استناد به گزارشات به دست آمده، افزود: میزان مصرف به نسبت سال گذشته در بخش خانگی ۸درصد، صنعتی ۷.۹ افزایش داشته که بر این اساس، بیشترین میزان مصرف گاز به جز نیروگاه در سال ۹۹ مربوط به بخش صنعت است که میزان ۱میلیارد و ۴۰۰میلیون متر مکعب است.
بوشهری با اشاره به افزایش مصرف گاز در بخش صنعت و مصارف خانگی اظهارکرد: این میزان از افزایش، نشان از پویایی صنعت استان و عملکرد مثبت شرکت گاز در گازرسانی به صنایع و همچنین روستاهای استان بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در ادامه با توجه به  تحویل  ۲۲۲میلیون مترمکعب گاز به جایگاه های سوخت   سی ان جی در سال۹۹ گفت: مصرف گاز توسط وسایل نقلیه گاز سوز در مقایسه با سال ۹۸ ، ۱۱درصد افزایش داشته که دلیل این افزایش توجه شرکت گاز به تامین پایدار گاز به عنوان سوخت پاک در استان و همچنین باصرفه بودن این سوخت برای مردم است.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۸درصدی مصرف گاز خانگی در قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..