تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مورگان استنلی: رشد درآمد اپ استور در سه‌ماهه منتهی به ژوئن، کمتر از انتظار است

به گزارش اپل‌اینسایدر، کیتی هوبرتی (تحلیلگر ارشد مورگان استنلی) در آخرین یادداشت خطاب به سرمایه‌گذاران و پس از تجزیه‌و‌تحلیل داده‌های اپ استور، تخمین‌های میان‌مدت خدمات آن را اصلاح کرده است.

مقاله‌ی مرتبط:

هوبرتی می‌گوید پیش‌بینی درآمد وی از فروشگاه نرم‌افزار اپل در طولانی‌مدت بدون تغییر باقی مانده است؛ اما او اکنون فرض می‌کند که اپ استور در سه‌ماهه‌ی ژوئن بالغ بر ۱۱ درصد رشد نسبت به سال قبل داشته باشد که در مقایسه با تخمین ۱۹ درصدی پیشین، کاهش رشد درآمد را نشان می‌دهد. در نتیجه تخمین‌های مذکور، برآورد کل درآمد سه‌ماهه‌ی منتهی به ژوئن برای بخش خدمات ۱۶٫۴ میلیارد دلار است که اندکی نسبت به پیش‌بینی ۱۶٫۹ میلیارد دلاری قبلی کاهش یافته.

پیش‌بینی جدید تحلیلگر یادشده، بر اساس داده‌های اولیه از جامعه‌ی آماری Sensor Tower تهیه شده است و طبق این داده‌ها، هوبرتی معتقد است درآمد خالص اپ استور در ماه آوریل با رشد ۱۶٫۲ درصدی نسبت به سال گذشته به ۲٫۰۳ میلیون دلار رسیده است. این نشان‌دهنده‌ی کاهش سرعت از رشد ۲۴٫۵ درصدی در ماه مارس است. هوبرتی دراین‌باره می‌نویسد:

انتظار می‌رفت رشد اقتصادی در ماه آوریل کاهش یابد؛ اما درآمد خالص اپ استور با سرعتی بیشتر از آنچه انتظار داشتیم، کاهش یافته است. رشد اپ استور در بازارهای غربی در این مدت کند شد؛ درحالی‌که رشد در بازارهای شرقی با جهش رو‌به‌رو بود. با وجود کاهش سرعت رشد، کسب درآمد از فروشگاهی نرم‌افزاری اپل همچنان به بالاترین رکورد جدید می‌رسد که این مهم  بیشتر به لطف درآمد حاصل از بازی‌ها صورت گرفته است.

هوبرتی معتقد است با وجود تجدید نظر در برآوردهای درآمدی اپ استور، هدف قیمت ۱۲ ماهه سهام اپل بدون تغییر باقی مانده؛ زیرا این کاهش با رشد چندین بخش خدماتی اپل جبران می‌شود. افزون بر این، قیمت هر برگه سهام اپل در این بازه‌ی زمانی چیزی در حدود ۱۶۱ دلار برآورد می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مورگان استنلی: رشد درآمد اپ استور در سه‌ماهه منتهی به ژوئن، کمتر از انتظار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..