تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپیک گیمز: اگر اپل پیشنهاد خوبی می‌‌داد، حاضر به پذیرش آن بودیم

به گزارش اپلاینسایدر، تیم سوئینی، مدیرعامل اپیک گیمز، اعلام کرده است که اگر اپل پیشنهاد مناسبی همچون تخفیف کمیسیون و هزینه‌ ارائه می‌داد، معامله ویژه‌ای با شرکت کوپرتینویی انجام داده بود.

مقاله‌ی مرتبط:

روز سه‌شنبه، در خلال تشدید تنش‌ و جلسه‌ی استماع دادگاه اپل و اپیک گیمز، وکیل اپیک گیمز در این پرونده از سوئینی سؤال کرد که آیا حاضر بود توافقی ویژه و انحصاری در رابطه با کمیسیون‌ خرید برنامه از اپل را قبول کند یا خیر. قسمتی از سؤال وکیل به شرح زیر است:

اگر اپل به شما می‌گفت این معامله فقط با اپیک گیمز خواهد بود و هیچ توسعه‌دهنده دیگری نخواهد بود، آیا شما آن معامله را قبول می‌كردید؟

پاسخ سوئینی به این سؤال کاملا مثبت است. درواقع این سؤال به تلاش‌های قبلی مدیرعامل اپیک برای مذاکره ویژه درباره‌ی فورتنایت از طرف اپل اشاره دارد. به نظر می‌رسد سؤالی که وکیل اپیک روز سه‌شنبه مطرح کرد، تلاشی برای کم‌اهمیت جلوه دادن درخواست است؛ به این دلیل که به نظر می‌رسد اپل تمایلی به ارائه چنین معامله یا مذاکره‌ای در قبال برخورد ویژه با هیچ شرکتی ندارد؛ زیرا این عمل می‌تواند مشکلات حقوقی برای اپل به‌ دنبال داشته باشد.

در  جریان پاسخگویی به سؤالات، مدیر اجرایی اپیک گفت او از آیفون برای حفظ حریم خصوصی و مزایای امنیتی استفاده می‌کند و همچنین اعتراف کرد که کارمزد ۳۰ درصدی یک استاندارد صنعت در سایر فروشگاه‌های نرم‌افزاری است؛ اما جتی این ۳۰ درصد هم می‌تواند مانع رشد و آینده‌ی فورتنایت شود. سوینی معتقد است که تکامل طولانی‌مدت فورتنایت باعث می‌شود این بازی به‌عنوان بستری برای توزیع آثار کاربران و سازندگان باشد و بیشترین سود را به دست بیاورد. بااین‌حال، بقای اپیک گیمز و سازندگان بازی در دنیای آینده با این چالش‌ها بسیار سخت است.

خبر دیگری که در دادگاه مطرح شد، این واقعیت بود که سوئینی در سال ۲۰۱۵ به‌طور مستقیم با تیم کوک، مدیرعامل اپل، تماس گرفته است تا خواستار ایجاد فروشگاه‌ نرم‌افزاری دیگری شود.

طبق اسنادی که به‌عنوان بخشی از پرونده علنی و رسانه‌ای شد، سوئینی اذعان کرد که اپ استور خدمات خوبی برای صنعت انجام داده است؛ اما به‌ نظر نمی‌رسد اپل تنها شرکت تام‌الاختیار با تجارت و پلتفرمی بیش از یک میلیارد کاربر باشد. مدیرعامل اپیک از اپل خواست برنامه فروشگاه iOS را از بررسی انطباق و توزیع برنامه‌ها جدا کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپیک گیمز: اگر اپل پیشنهاد خوبی می‌‌داد، حاضر به پذیرش آن بودیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..