تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




CarX Drift Racing 2 v1.14.0 + data

در این بازی واقع گرایانه باید تا جایی که می توانید دریفت بکشید.

3.6 (7472) امتیاز در گوگل‌پلی

اتومبیل رانی , بازی

یک راننده همواره با چالش‌های بسیاری دست‌وپنجه نرم می‌کند این چالش‌ها ممکن است در مسیر باشد یا حتی در خود ماشین اما وجود این چالش‌ها دلیل موجهی برای قهرمان نشدن نیست چراکه مهارت زمانی معنی پیدا می‌کند که راننده از میان چالش‌های فراوان پیروزی را به ارمغان بیاورد.

CarX Drift Racing 2 بدون شک یکی از زیباترین و واقعی‌ترین بازی‌های ماشین‌سواری هست که طرفداران بسیاری نیز دارد. در این بازی شما بایستی با ماشین خود که از قبل آماده مسابقه کرده‌اید دریفت بکشید. هرچه بیشتر رد لاستیک خودرو بر روی جاده ایجاد شود امتیاز بیشتری خواهید گرفت. در این بین عوامل متعددی نظیر فشار هوای داخل لاستیک‌ها, تنظیم موتور و جعبه‌دنده, ترمز خودرو, دیفرانسیل, فرمان و … تأثیر به سزایی بر عملکرد ماشین و درنتیجه امتیازتان خواهد گذاشت. پس تا دیر نشده این عوامل را بررسی کرده و پا به میدان بگذارید. از ویژگی‌های این بازی می‌توان به وجود 30 اتومبیل اسپرت, داشتن مسابقات سوپر لیگ, مسابقه چند نفره به‌صورت آنلاین و آفلاین و گرافیک خارق‌العاده نیز اشاره کرد.

آموزش‌های مرتبط آموزش نصب بازی های دیتا دار به همراه ویدیو آموزش نصب بازی های دیتا دار به همراه ویدیو

اگر می‌خواهید بازی‌های دیتا دار را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید ولی شیوه نصب آن‌ها را نمی‌دانید این آموزش را دنبال کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «CarX Drift Racing 2 v1.14.0 + data»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..