تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موسیقی متن فیلم بتمن آغاز می ‌کند Batman Begins

اینبار با مجموعه کامل آهنگ ها و موسیقی متن سه گانه شوالیه تاریکی (یا سه گانه بتمن کریستوفر نولان – The Dark Knight Trilogy) از سری فیلم های بتمن در خدمتتون هستیم. آلبوم موسیقی اولین قسمت، موسیقی متن فیلم بتمن آغاز می ‌کند  (Batman Begins) در دو نسخه (Expanded Score و Soundtrack) و مجموعا شامل 35 قطعه موزیک است که در جاست موزیک بخش اول و دوم مربوط به Score و بخش سوم Soundtrack فیلم است که اثری از هانس زیمر (Hans Zimmer) و جیمز نیوتن هاوارد (James Newton Howard) است که در سال 2005 منتشر شده است.

بتمن آغاز می ‌کند (Batman Begins) عنوان اولین قسمت از سه گانه شوالیه تاریکی، در سبک ابرقهرمانی به نویسندگی و کارگردانی کریستوفر نولان (Christopher Nolan) است که بر پایه شخصیت بتمن دی‌سی کامیکس ساخته شده است، از بازیگران این فیلم میتوان به کریستین بیل (Christian Bale) در نقش بتمن و مایکل کین (Michael Caine)، لیام نیسون (Liam Neeson)، کیتی هلمز (Katie Holmes)، گری الدمن (Gary Oldman) و مورگان فریمن (Morgan Freeman) اشاره کرد.

کریستوفر نولان در ابتدا، هانس زیمر را برای ساخت موسیقی متن فیلم بتمن آغاز می ‌کند انتخاب کرده بود، هانس زیمر از نولان خواست تا جیمز نیوتن هاوارد را برای ساخت موسیقی متن دعوت کند، همچنین رامین جوادی (Ramin Djawadi) و لورن بالفه (Lorne Balfe) نیز در موسیقی این فیلم همکاری داشته اند.

هر سه فیلم بتمن (سه گانه شوالیه تاریکی نولان) در حال حاضر در لیست 250 فیلم برتر IMDB نیز قرار دارند.

برای مشاهده جزئیات بیشتر، دانلود و پخش آنلاین در ادامه همراه رسانه موسیقی بی کلام جاست موزیک باشید.

مجموعه آهنگ های سه گانه شوالیه تاریکی The Dark Knight Trilogy

مجموعه آهنگ های سه گانه شوالیه تاریکی The Dark Knight Trilogy

مجموعه آهنگ های سه گانه شوالیه تاریکی The Dark Knight Trilogy

موسیقی متن فیلم بتمن

موسیقی متن فیلم بتمن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موسیقی متن فیلم بتمن آغاز می ‌کند Batman Begins»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..