تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزیاتو: فروخته شدن تصویر میم معروف به قیمت نیم میلیون دلار

این روزها بازار توکن‌های غیر قابل معاوضه حسابی داغ شده و هر روز اخبار تازه‌ای از آن را در اینترنت مشاهده می‌کنیم. در تازه‌ترین اخبار اعلام شده است که میم معروف که با نام «دختر بلا» شناخته می‌شود به قیمت نیم میلیون دلار در این بازار به فروش رفته است.

زویی راث زنی ۲۱ ساله است که عکس جالبش در ۴ سالگی او را در اینترنت شناخته کرد. از مشخصات اصلی عکس این است که زویی در حال نگاه کردن به دوربین با لبخندی شیطانی است درحالی که پشت سر او یک ساختمان در حال تخریب و آتش‌سوزی است. گفته می‌شود دیوید زویی پدر راث، این تصویر را از او گرفته است. از این تصویر برای توصیف بسیاری از کارهایی که با شیطنت شخص خاصی انجام گرفته، استفاده می‌شود.

عکس مذکور در ژانویه سال ۲۰۰۵ گرفته شده و در آن زمان پدر و دختر به تماشای سوخته شدن کنترل شده یک ساختمان رفته بودند. پدر زویی در آن لحظه از لبخند شیطانی زویی عکس گرفت که سه سال بعد برنده یک جایزه شد و پس از برنده شدن آن جایزه در اینترنت انتشار یافت. پس از آن بود که این سوژه از چشم میم دوستان در فضای مجازی و اینترنت دور نماند و به سرعت به یکی از میم‌های محبوب در بین مردم برای نشان دادن موقعیت‌های شیطنت آمیز تبدیل شد.

NFT مالکیت معنوی این تصویر را به خانواده راث می‌دهد و گفته می‌شود ۱۰ درصد فروش‌های بعدی این تصویر نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. NFT ساختاری شبیه به بیت کوین و باقی رمز ارزهای با فناوری بلاک چین دارد اما برخلاف رمز ارزها که واحدهایشان قابل تبدیل به یکدیگر هستند در توکن غیر قابل معاوضه به این شکل نحواهد بود. در مورد چیستی و چگونگی کارکرد NFT یا توکن غیر قابل معاوضه نیز می‌توانید از اینجا اطلاعاتی را کسب کنید. زویی راث که اکنون ۲۱ ساله شده و دانشجو است اعلام کرده که درآمدش را صرف پرداخت وام دانشجویی‌اش کرده و بقیه آن را نیز به خیریه‌ها خواهد بخشید.

بیشتر بخوانید:

ماجرای آتش زدن تابلوی بنکسی در مزایده آنلاین چه بود؟

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

ثبت امتیاز

میانگین امتیازها 5 / 5. تعداد رای: 3

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزیاتو: فروخته شدن تصویر میم معروف به قیمت نیم میلیون دلار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..