تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات نحوه برگزاری امتحانات پیام نور استان فارس در خرداد 1400

امتحانات پایان نیمسال دوم دانشجویان پیام نور استان فارس به صورت الکترونیکی در سایت آموزش مجازی و از ۱۱ خرداد تا ۶ تیر برگزار خواهد شد

به گزارش سایت پی ان یو نیوز PnuNews.com محمد حسن صیف رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس با اشاره به نحوه برگزاری آزمون های پایان نیمسال دوم دانشجویان پیام نور این استان در نشست ویدئوکنفرانسی ستاد امتحانات گفت: این آزمون ها از 11 خرداد و به صورت الکترونیکی آغاز و تا 6 تیر ادامه خواهد داشت

صیف ادامه داد: برگزاری امتحانات نیمسال دوم در سامانه آموزش مجازی دانشگاه پیام نور استان فارس به نشانی http://vc.farspnu.ac.ir برگزار خواهد شد

وی اضافه کرد: در 2 سال گذشته با ایجاد زیرساخت های مناسب آموزش الکترونیکی در دانشگاه پیام نور فارس، زمینه برگزاری مطلوب کلاس های آنلاین و برگزاری آزمون های الکترونیکی به صورت استاندارد ایجاد شده است.

صیف اعلام کرد: بدین ترتیب زمینه برگزاری آزمون آنلاین به دلیل شیوع کرونا و حفظ سلامت دانشجویان برای 28 هزار دانشجوی استان فارس فراهم ساخته است.

وی ادامه داد: با تلاش بخش فنی دانشگاه پیام نور، امکان شرکت همزمان هفت هزار و500 دانشجو در آزمون همزمان ایجاد شده که رکورد بالایی در آزمون های آنلاین سطح دانشگاه های کشور است.

صیف اعلام کرد: دانشگاه پیام نور فارس در دی 99 موفق به برگزاری هفت هزار و 278 آزمون الکترونیکی در 25 روز شد و رکورد برگزاری آزمون های آنلاین در استان را با شرکت 238 هزار نفر آزمون و ثبت سه میلیون و 969 هزار و 627 پاسخ به سئوالات شکست.

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم بهمن 99 کلیک کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات نحوه برگزاری امتحانات پیام نور استان فارس در خرداد 1400»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..