تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخصیص 86 میلیارد تومان به ایتام تحت پوشش بهزیستی و امداد از سوی بنیاد مستضعفان

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ صبح امروز سید پرویز فتاح با حضور در خانه نوباوگان مظفری در منطقه دروازه شمیران تهران، در حاشیه بازدید از این مرکز با اعلام این خبر اظهار کرد: امسال همچون سنوات قبل و همزمان با 21 رمضان و سالروز شهادت مولای متقیان، ابوالایتام، حضرت علی (ع)، با تخصیص 86 میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان، مبلغ 500 هزار تومان را به تمامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی کل کشور تقدیم کردیم.

وی افزود: بر همین اساس این مبلغ طی 2 روز گذشته به حساب بیش از 173 هزار فرزند یتیم و یا فرزند بدسرپرست تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی در سرتاسر کشور واریز شد.

به گفته فتاح این مبلغ از سوی بنیاد مستضعفان تأمین شده و از طریق کمیته امداد و بهزیستی به حساب این عزیزان واریز شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان در ادامه با تاکید بر اینکه بنیاد مستضعفان به هیچ وجه در کمک به مستضعفان و اقشار آسیب پذیر کشور مضایقه نخواهد کرد گفت: ما امروز در شرایطی هستیم که اقشار ضعیف در فشار هستند و از همین رو با توجه به مجوزی که از رهبر انقلاب اخذ کردیم، ایشان دست ما را در کمک به مردم و اقشار ضعیف جامعه کاملا باز گذاشتند.

وی ادامه داد: لذا بنیاد مستضعفان هرآنچه در توان دارد برای کمک به مردم هزینه خواهد کرد و مردم اطمینان داشته باشند ما از هیچ کمکی به اقشار ضعیف جامعه مضایقه نخواهیم کرد.

فتاح در پایان با اشاره به توزیع بیش از 5 میلیون افطاری ساده و بسته‌های معیشتی طی یکسال گذشته و پس از شیوع کرونا، بر تلاش بنیاد مستضعفان برای کمک خانه دار شدن محرومان و ایجاد اشتغال برای جوانان کشور تأکید کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخصیص 86 میلیارد تومان به ایتام تحت پوشش بهزیستی و امداد از سوی بنیاد مستضعفان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..