تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبلیغ متنی چه اهمیتی دارد؟ تبلیغ متنی فالو و نوفالو چیست؟

تبلیغات متنی چیست؟

این نوع تبلیغات زمانی به کار می اید که شما به عنوان مدیر یک سایت می خواهید با کلمه کلیدی مورد نظرتان در هنگام جستجو در سطر نتایج گوگل قرار بگیرید.کافیست تا کلمه مورد نظر خودتان را به ما بدهید و ما انرا در سایت خود قرار دهیم.

چه زمانی تبلیغات متنی بازدهی 100% دارد؟

یک تبلیغ متنی باید دارای چند خصوصیت باشد.

-لینک های داده شده به سایت شما در تبلیغات متنی باید follow باشد چرا لینک های فالو از نظر گوگل لینک های با ارزشی به شمار می روند.
-شما در هر سایتی که تبلیغات متنی خود را قرار می دهید باید به چند نکته توجه نمایید .اینکه سایتی که برای این کار انتخاب کرده اید تعداد صفحات ایندکس آن به چه تعداد می باشد.
هر چقدر تعداد صفحات ایندکس بیشتر باشد شما نتیجه بهتری بدست خواهید اورد.
-نکته مهم بعدی این است که تبلیغات متنی در کجای کدهای سایت قرار خواهد گرفت. دقت کنید منظورم این نیست در کجای صفحه برای نمایش قرار می گیرد بلکه منظورم این است که در میان کدهای قالب در کجا قرار خواهد گرفت.
چرا که ممکن است به ظاهر تبلیغات متنی در هدر سایت قرار گیرد اما عملا زمانیکه کد ها را بررسی می کنید می بیند نه تنها در میان تگ body قرار نگرفته است بلکه بعد از /body و در فریم قرار گرفته که عملا می توان گفت با این روش شما هیچ سودی نخواهید کرد.

تبلیغ متنی چه اهمیتی دارد؟ تبلیغ متنی فالو و نوفالو چیست؟

چگونه از تبلیغات متنی بیشترین استفاده را ببرم؟

همه می دانیم که یکی از فاکتورهای مهم برای افزایش رتبه در موتورهای جستجو و مخصوصا گوگل وجود بک لینک هایی با طول عمر بیشتر است و در واقع سایت شما اگر دارای بک لینک های قدیمی و مستمری باشد می توان گفت که رتبه های خوبی بدست خواهید اورد.
پس در انتخاب مدت زمان نمایش تبلیغات متنی هر چقدر مدت زمان بیشتری را انتخاب کنید قطعا تاثیر ان را به وضوح خواهید دید و ما نیز به همین خاطر برای عزیزانی که بیش از یک ماه درخواست نمایش تبلیغات متنی را داده اند تخفیف مناسب و قابل قبولی در نظر گرفته ایم.

خصوصیات تبلیغات متنی در تاپ ناز

-تمامی لینک های به صورت 100% follow قرار می گیرند.
-تعداد صفحات ایندکس تاپ ناز بیش از 40 هزار صفحه است و تبلیغات متنی شما در تمام صفحات ان قرار خواهد گرفت.
-کلیه تبلیغات متنی در topnaz در بهترین محل ممکن در کدهای قالب قرار خواهد گرفت و براحتی توسط ربات های موتورهای جستحو قابل شناسایی هستند.
-قیمت در نظر گرفته شده برای تبلیغات متنی در تاپ ناز با توجه به تعداد صفحات ایندکس، پیج اتوریتی بالا و لینک های فالو فوق العاده مناسب بوده و بسیار پایین و مقرون به صرفه برای هر کاربر می باشد.

قیمت تبلیغات

با توجه به میزان صفحات ایندکس شده و همچنین تعداد محدود بک لینک ها قیمت ها فوق العاده مناسب و منصفانه است پس به هیچ وجه تقاضای قیمت پایین تر از این حد را ندهید.

تبلیغات سه ماهه 1 میلیون و 200 هزار تومان

تبلیغات شش ماهه ….

تبلیغات یک ساله ویژه ….

نوشته های مشابه

برای سفارش تبلیغ به بخش تماس با ما بروید.

تفاوت لینک های follow و لینک های nofollow چیست؟

لینک های nofollow از نظر گوگل اهمیت زیادی ندارند و باعث افزایش پیج رنک شما نمیشوند و فقط برای افزایش بازدید و معرفی وب سایت شما مفید می باشد. اما لینک های follow دارای اهمیت خاصی نزد گوگل می باشند و باعث افزایش پیج رنک شما میگردد. پیشنهاد میشود لینک های follow و با مدت بیشتر خریداری کنید تا افزایش پیج رنک داشته باشید.

تبلیغ متنی ، اطلاعاتی در مورد بک لینک و تبلیغ متنی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبلیغ متنی چه اهمیتی دارد؟ تبلیغ متنی فالو و نوفالو چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..