تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلمب ۱۳ باشگاه ورزشی به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا در استان زنجان

ساعت: 20:07 منتشر شده در مورخ: 1400/02/13 شناسه خبر: 1730634

سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد؛

سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از پلمب ۱۳ باشگاه ورزشی به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا در استان زنجان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غفار امانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: هم‌اکنون به دلیل وضعیت قرمز کرونایی، تمام باشگاه‌های ورزشی تعطیل هستند.

وی خاطرنشان کرد: تیم بازرسی متشکل از شبکه بهداشت، اداره کل ورزش و جوانان و پلیس اماکن، روزانه با گشت در سطح شهرها اقدام به بازرسی کرده و به باشگاه‌های متخلف که فعالیت می‌کنند ابتدا تذکر شفاهی و کتبی داده و در صورت تکرار و عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا منجر به پلمب آن‌ها می‌شود.

امانی افزود: تاکنون 13 باشگاه ورزشی در سطح استان به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا پلمب شده اند.

سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه تعدادی از باشگاه‌های ورزشی سال گذشته به کلی جمع‌آوری کردند، گفت: متاسفانه آسیب‌هایی که ویروس کرونا به ورزش و به‌ویژه بخش خصوصی وارد کرده، جبران‌ناپذیر است.

وی اظهار داشت: متاسفانه باشگاه‌های خصوصی که با هزینه شخصی به ورزش استان و سلامتی جامعه کمک می‌کنند به صورت کلان، متضرر شده‌اند.

امانی خاطرنشان کرد: این افراد، سالن را اجاره کرده و تجهیزات مورد نیاز را نیز با تسهیلات، تهیه کرده‌اند و امروز در بازپرداخت اقساط تسهیلات و پرداخت اجاره‌بها به مشکل خورده‌اند و متاسفانه ادامه تعطیلی‌ها منجر به این شد که واقعا نتوانستند ادامه دهند و به کلی تعطیل شدند.

وی با بیان اینکه نهایت سعی و تلاش ما بر این است که این باشگاه‌ها را بعد از پایان بیماری کرونا احیا کنیم، تصریح کرد: با رایزنی‌های لازم سعی می‌کنیم که این باشگاه‌ها با دریافت تسهیلات در دوران کرونا خود را حفظ کنند.

امانی با اشاره به خسارت‌های مادی به باشگاهداران گفت: جهت استمهال اقساط تسهیلات کرونایی باشگاهداران با وزارت ورزش و وجوانان مکاتبه شده و این مهم در حال پیگیری است.

سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به بخشش اجاره‌بهای برخی هیات‌ها و سالن‌های ورزشی در سال گذشته از سوی اداره کل ورزش و جوانان اظهار داشت: امسال با توجه به تعطیلی باشگاه‌ها، اماکن تحت اختیار اداره کل، اجاره داده نشده که بهای ان دریافت شود و موعد قراردادشان به اتمام رسیده و اکنون نیز تعطیل هستند.

این مسئول در خصوص برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان زنجان نیز خاطرنشان کرد: با توجه به لغو مجمع در تاریخ قبلی (22 فروردین)، نهایت سعی و تلاش ما این است که این مجمع در شنبه آینده (18 اردیبهشت) برگزار شود و امیدواریم این اتفاق بیفتد و رئیس هیات فوتبال استان انتخاب شود و بتواند با اقتدار و برنامه، جلو برود.

وی در خصوص لغو مسابقات کشتی ساحلی انتخاب کشوری که قرار بود نیمه دوم فروردین در زنجان برگزار شود، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت قرمز بسیاری از استان‌ها، اکثر فدراسیون‌های ورزشی، مسابقات خود را لغو کرده‌اند و منتظر ابلاغ جدید هستیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلمب ۱۳ باشگاه ورزشی به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا در استان زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..