تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش‌بینی خرید ۲۳۰ هزار تن گندم در زنجان/ در تامین شکر مورد نیاز بازار مشکلی نداریم

ساعت: 17:02 منتشر شده در مورخ: 1400/02/13 شناسه خبر: 1730539

رحمنی معاون اداره غله استان زنجان از پیش‌بینی کاهش میزان خرید تضمینی گندم امسال در استان زنجان خبرداد و گفت: جهادکشاورزی میزان خرید گندم امسال را حدود 230 هزار تن برآورد کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ستار رحمنی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد علت اعتراض نانوایی‌ها در خصوص کیفیت پایین آرد اظهار کرد: آرد توزیع شده در بین نانوایی‌ها از گندم خود استان تهیه شده است.

وی تصریح کرد: گرم شدن هوا نیز کمی می‌تواند در کاهش کیفیت آرد تاثیر گذار باشد.

معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: با ستاد، هماهنگی لازم انجام شده تا 5 هزار تن گندم از سایر استانها به استان زنجان تخصیص داده شود تا کیفیت آرد استان نیز بهبود یابد.

وی گفت: نانوایی‌های زنجان مهارت‌های بسیار زیادی دارند حتی اگر آرد هم کمی بی‌کیفیت باشد.

رحمنی خاطر نشان کرد: عمده آرد مصرف از گندم استان تهیه شده است اما در آرد نیمه یارانه‌ای سامانه طوری تعریف شده که نانوایی‌ها می‌توانند آرد مورد نیاز خود را از سایر استانها نیز تهیه کنند.

وی در مورد پیش‌بینی وضعیت خرید گندم امسال در استان زنجان بیان کرد: براساس آخرین پیش‌بینی جهادکشاورزی میزان خرید گندم امسال 230 هزار تن برآورد شده است.

معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: سال گذشته 354 هزار تن گندم خریداری شده است با این حال امسال پیش‌بینی‌ شده میزان خرید روند کاهشی خواهد داشت.

وی در ادامه در خصوص توزیع شکر در استان زنجان نیز بیان کرد: 340 تن برای طرح ضیافت ماه رمضان در نظر گرفته شده است.

رحمنی با تاکید براینکه شکر به مباشرینی که از سوی سازمان صمت معرفی شده تحویل داده می‌شود گفت: 70 تا 80 درصد از 340 تن شکر به مباشران معرفی شده تحویل داده است.

وی گفت: شکر به صورت کیسه‌های 50 کیلویی به مباشرین تحویل داده می‌شود و این کیسه‌ها توسط مباشرین در قالب بسته‌های یک کیلوگرمی در سطح فروشگاه‌ها توزیع می‌شود.

معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه نظارت و توزیع شکر برعهده سازمان صمت است بیان کرد: در توزیع شکر در استان مشکلی وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر در انبارها 3 هزار تن شکر ذخیره شده داریم و در هر زمانی که مجوزهای ستاد صادر شود نسبت به توزیع شکر اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش‌بینی خرید ۲۳۰ هزار تن گندم در زنجان/ در تامین شکر مورد نیاز بازار مشکلی نداریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..