تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشییع پیکر دومین شهید مدافع سلامت خراسان شمالی

ساعت: 12:14 منتشر شده در مورخ: 1400/02/13 شناسه خبر: 1730410

"علی رستمی " راننده آمبولانس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان شیروان که از جانبازان دوران دفاع مقدس نیز بوده است، از ابتدای شیوع کرونا در صف اول مبارزه با کرونا جان فشانی کرد، با ابتلاء به این بیماری منحوس، به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، صبح امروز ، دوشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه، مراسم تشییع پیکر شهید "علی رستمی"، دومین شهید مدافع سلامت خراسان شمالی، با حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان، امام جمعه و فرماندار، خانواده شهید مقدم، با همراهی کادر بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد.

شهید علی رستمی 49 ساله راننده آمبولانس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان شیروان بود، که متاسفانه به علت عارضه بیماری کرونا تحت درمان قرار داشت، روز یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 جان به جان آفرین تسلیم کرد.

قابل ذکر است که این شهید والامقام از جانبازان دوران دفاع مقدس و برادر شهید رضا رستمی بود که در جبهه سلامت به یاران شهیدش پیوست.

شهید رستمی،  27 سال در دانشگاه علوم پزشکی سابقه خدمت داشت و به عنوان راننده در بیمارستان های امام خمینی (ره) و هاشمی رفسنجانی فعالیت کرد، همچنین شهید رستمی به عنوان تکنسین فوریت های پزشکی در پایگاه های جاده ای اورژانس 115 شهرستان شیروان به بیماران خدمت رسانی کرد.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشییع پیکر دومین شهید مدافع سلامت خراسان شمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..