تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر مهم درباره سه بازیکن نامی پرسپولیس

پرسپولیسی ها بعد از دربی با سه بازیکن خود وارد مذاکره خواهند شد

تلاش پرسپولیس برای حفظ ستاره هایش

پرسپولیس با پایان یافتن بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا به عنوان صدرنشین از گروه E صعود کرد تا نایب قهرمان فصل گذشته این مسابقات بار دیگر در دور حذفی حاضر شود.

بازگشت پرسپولیس به تهران و نزدیک شدن رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر به پایان خود باعث بروز شایعاتی در خصوص لیست خروج این تیم و همچنین جدایی چند بازیکن اصلی مطرح شد.

وحید امیری، کنعانی زادگان و نوراللهی سه بازیکن اصلی این تیم محسوب می‌شوند که قراردادهایشان در تابستان به پایان می‌رسد و زمزمه‌هایی مبنی بر خروج قطعی کنعانی زادگان از لیست شاگردان یحیی به گوش می‌رسد.

همچنین نوراللهی و وحید امیری نیز پاسخ قطعی برای ماندن یا رفتن از پرسپولیس نداده‌اند تا ابهام درباره بازیکنان فصل آینده این تیم بیش از پیش شود.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در جریان بازی‌های تیمش در گروه E لیگ قهرمانان آسیا جلساتی را با ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه برگزار کرد و او را در جریان خواسته‌های خود قرار داد.

گل محمدی خواهان حفظ تمام بازیکنان ایرانی تیمش است و خواهان تمدید قرارداد آنهاست. همچنین سرمربی سرخپوشان لیستی بابت خرید به شکوری ارائه نکرده و این موضوع را به پایان فصل لیگ برتر و جام حذفی موکول کرده است.

از این رو باشگاه پرسپولیس قصد دارد مذاکره برای حفظ بازیکنان فعلی تیمش را در دستور کار قرار داده و آنها را حفظ کند. نوراللهی، امیری و کنعانی زادگان پس از بازی این تیم مقابل استقلال تهران مذاکرات خود با باشگاه پرسپولیس را آغاز خواهند کرد تا در صورت توافق به فعالیت خود ادامه دهند.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر مهم درباره سه بازیکن نامی پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..