تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئویی جدید طراحی و ویژگی‌های اصلی Harmony OS را نشان می‌دهد

‌به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، هواوی قصد دارد که انتشار سیستم‌عامل هارمونی را از اوایل ژو‌ئن ۲۰۲۱ (خرداد ۱۴۰۰) روی گوشی‌هایش آغاز کند. هرچند سیستم داخلی هنوز در مرحله‌ی آزمایشی است، به‌تازگی ویدئویی چهاردقیقه‌ای در ویبو منتشر شده است که قابلیت‌های کلی Harmony OS را نشان می‌دهد.

یکی از تغییرات اساسی مربوط به کنترل‌سنتر جدید است که با پایین‌کشیدن از گوشه‌ی بالا سمت راست به این بخش وارد می‌شوید. با کشیدن به‌سمت پایین در گوشه‌ی بالا سمت چپ، به بخش جست‌و‌جوی داخل گوشی هدایت خواهید شد و با حرکت به سمت پایین در هر نقطه، صفحه‌نمایش اعلان‌ها نمایش داده می‌شود.

در این ویدئو، از گوشی میت 40 پرو هواوی (Huawei Mate 40 Pro) استفاده شده است. برنامه‌ها خیلی سریع‌تر از آنچه در گوشی‌های اندرویدی دیدیم، باز می‌شوند. بااین‌حال، فردی که پشت ویدئو قرار دارد، به بینندگان یادآوری می‌کند که این سیستم‌عامل اکنون فقط برای برنامه‌‌های داخلی مناسب است و احتمال دارد که برای برنامه‌های شخص ثالث و بازی‌ها خیلی سریع نباشد.

مقاله‌های مرتبط:

ازنظر بصری، Harmony OS 2.0 تقریبا نزدیک به چیزی است که در گوشی‌های هوشمند هواوی با رابط کاربری EMUI 11 دیدیم. درحال‌حاضر، هواوی طراحی بصری زیبایی برای هارمونی او اس خلق کرده و منطقی است که به آن پایبند باشد. هنوز نمی‌دانیم که سیستم‌عامل جدید هواوی مبتنی‌بر هسته‌ی اندروید است یا پلتفرمی کاملا متفاوت که از صفر ساخته شده است. امیدواریم که به‌زودی جزئیات بیشتری از این سیستم‌عامل بدانیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئویی جدید طراحی و ویژگی‌های اصلی Harmony OS را نشان می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..