تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشتمین دوره طرح بیمه تکمیلی برای شرکت‌های دانش بنیان در تینت

در شرایط کنونی، بسیاری از کسب‌وکارها برای کاهش هزینه‌ها ترجیح می‌دهند بیمه تکمیلی را از خدماتی که به کارکنان خود ارائه می‌دهند حذف کنند. این شرایط برای کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌بنیان نیز با شدت بیشتری وجود دارد. با درنظرگرفتن این وضعیت و در راستای حمایت از کسب‌وکارهای نوپا، دانش‌بنیان، خلاق و نوآور، تینت موقعیتی را برای این گروه از کسب‌وکارها در نظر گرفته تا با نرخی استثنایی توانایی ثبت‌نام برای بیمه تکمیلی را داشته باشند.

شرایط تینت برای ثبت‌ نام در بیمه تکمیلی

طرح حمایتی ثبت‌ نام در بیمه تکمیلی برای تمام شرکت‌هایی که دارای تأییدیه خلاق و دانش‌بنیان از معاونت علمی باشند و همچنین تمامی شرکت‌های عضو در پارک‌های فناوری در نظر گرفته شده است. خدمات ارائه‌شده در طرح‌های بیمه تکمیلی تینت شامل هزینه‌های بیمارستانی تخصصی و عمومی، زایمان، درمان نازایی، انواع هزینه‌های پاراکلینیکی، دندانپزشکی و سایر هزینه‌های درمانی می‌شود. 

تنوع و گستردگی خدمات درمانی‌ای که در طرح‌های مختلف بیمه تکمیلی در این پیشنهاد در نظر گرفته شده به همراه نرخ پایین‌تر در مقایسه با سایر گزینه‌های موجود باعث می‌شود تا شرایطی فوق‌العاده برای استفاده از خدمات بیمه‌ تکمیلی برای شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم شود.

مزایای طرح حمایتی تینت برای شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و نوآور

در راستای اهداف تعیین‌شده برای مانع‌زدایی در سال ۱۴۰۰، تینت در ثبت‌نام بیمه تکمیلی با هدف سهولت ثبت‌نام، محدودیت حداقل ۵۰ نفر پرسنل را برای شرکت‌ها در نظر گرفته نشده و کسب‌وکارهایی با تعداد پرسنل کمتر نیز می‌توانند در این طرح ثبت‌ نام و از خدمات بیمه تکمیلی استفاده کنند.

از مزایای دیگر این طرح می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خدمات بیمه‌ای در شعبه‌های سراسر کشور خدمات آنلاین توسط مراکز درمانی طرف قرارداد سراسر کشور فراهم شدن امکان استفاده از خدمات بیمه درمان شرکت‌های کوچک و متوسط بهره‌‎مندی شرکت‌های عضو قرارداد بیمۀ درمان تکمیلی از تخفیف‌های سایر رشته‌های بیمه‌ای بیمه تمام افراد خانواده بیمه‌شده اصلی (شامل همسر و فرزندان) بیمه والدین بیمه‌شده اصلی (تا سقف سنی ۷۰ سال) گستردگی خدمات درمانی با پایین‌ترین حق بیمه

علاوه بر موارد ذکرشده، با هدف فراهم کردن شرایطی متناسب با درخواست‌های متفاوت شرکت‌ها، تینت در هشتمین دوره ثبت نام بیمه تکمیلی، سه طرح بیمه درمان تکمیلی با سطح تعهدات متفاوت و همچنین سه طرح بیمه عمر و حوادث در نظر گرفته است. کارگزاران می‌توانند با توجه به خدمات و هزینه‌ی هر یک از طرح‌های موجود، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب و ثبت‌نام کنند.

تینت

زمان ثبت‌نام برای بیمه تکمیلی شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و نوآور

برای ثبت‌نام در هشتمین دوره طرح حمایتی تینت برای شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و نو‌آور از تاریخ ۷ اردیبهشت تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ می‌توانید به وب‌سایت تینت مراجعه کنید.

پس از ورود اطلاعات و تأیید، امکان پرداخت فراهم می‌شود و می‌توانید از تاریخ ۲۰ الی ۲۵ اردیبهشت نسبت به پرداخت برای طرح بیمه تکمیلی انتخابی خود اقدام کنید. برای ثبت‌نام لازم است اطلاعات شرکت، رابط ثبت‌نام و همچنین مشخصات متقاضیان بیمه تکمیلی همراه‌با اعضای خانواده را ارسال کنید.

تینت با هدف توانمندسازی شرکت‌های فناور، خلاق و دانش‌بنیان و نوآور و در راستای حمایت از این کسب‌وکار‌ها، خدمات و طرح‌های حمایتی مختلفی ارائه می‌کند. همچنین با هدف ‌هم‌افزایی و دسترسی به خدمات مختلف، تینت شرایط مناسبی  برای فعالیت این گروه از کسب‌وکارها فراهم کرده است. هشتمین دوره  ثبت نام بیمه تکمیلی برای شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق، فناور و نوپا با همین هدف آغاز شده است و تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ادامه دارد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید توضیحات بیشتر در مورد هشتمین دورهی طرح بیمه تکمیلی را مطالعه کنید یا با تلفن ۳۷-۷۶۲۵۰۰۳۶-۰۲۱ تماس بگیرید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشتمین دوره طرح بیمه تکمیلی برای شرکت‌های دانش بنیان در تینت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..