تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخبار زنده ؛ بیل گیتس از همسرش جدا می‌شود

اخبار زنده زومیت را در امروز سه‌شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ اینجا بخوانید. اگر می‌خواهید زودتر از همه از جدیدترین اخبار حوزه‌های تکنولوژی، علمی و خودرو مطلع شوید، این صفحه را دنبال کنید.

۰۹:۰۰

ترفند روز؛ فولدر گاد مود

آیا می‌دانستید اگر در ویندوز ۱۰ فولدری با نام God Mode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}. ایجاد کنید، ویندوز مجموعه‌ای از میانبرها به تنظیمات و قابلیت‌های پیشرفته در آن فولدر قرار خواهد داد؟

God Mode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}.

۰۸:۵۶

اپل: خواسته‌های اپیک گیمز، امنیت، حریم خصوصی و کیفت برنامه‌های iOS را تهدید می‌کند

با ادامه‌ی جدال اپل و اپیک گیمز بر سر کارمزد ۳۰ درصد برنامه‌ها در اپ استور، غول دنیای فناوری استدلال می‌کند که خواسته‌های مطرح‌شده‌ی اپیک گیمز در دادگاه بدوی، امنیت، حریم خصوصی و کیفیت برنامه‌های iOS را تهدید و تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. اپل ادعا می‌کند که اپیک گیمز در ابتدا به‌دنبال توافق جانبی و انحصاری بوده و پس از دست نیافتن به آن، تصمیم گرفته است که یک پرونده‌ی حقوقی علیه اپل تشکیل دهد.

بیشتر بخوانید: هرآنچه باید از پرونده اپل و اپیک گیمز در دادگاه بدانید

منبع

۰۸:۵۳

گلکسی A32 سامسونگ در یک نگاه

۰۸:۴۶

آپدیت iOS 14.5.1 برای برطرف‌کردن باگ اپ ترکینگ منتشر شد

یک هفته پس از انتشار iOS 14.5، اپل آپدیت iOS 14.5.1 را برای برطرف‌کردن تعدادی باگ و بهبود کلی عملکرد سیستم عامل منتشر کرد.

iOS 14.5 یکی از به‌روزرسانی‌های بزرگ سیستم عامل موبایل اپل بود که قابلیت‌هایی مانند App Tracking، آنلاک کردن گوشی با اپل واچ، بهبود عملکرد سیری و... را برای کاربران آیفون به‌همراه آورد.

منبع

۰۸:۳۹

رونمایی از کارت‌‌های گرافیک RTX 3070 Ti و RTX 3080 Ti، در تاریخ ۱۰ خرداد

کارت‌‌های گرافیک RTX 3070 Ti و RTX 3080 Ti، در تاریخ ۱۰ خرداد (۳۱ می) رونمایی خواهند شد؛ تاریخ انتشار بررسی این کارت‌های گرافیک در رسانه‌ها نیز به‌ترتیب ۱۲ و ۱۹ خرداد تعیین شده است. هنوز اطلاعاتی درباره‌ی قیمت کارت‌های گرافیک جدید انویدیا در دسترس نیست.

منبع

۰۸:۳۵

بیل و ملیندا گیتس پس از ۲۷ سال به زندگی مشترک خود پایان می‌دهند

بیل گیتس ساعاتی پیش در حساب رسمی خود در توییتر اعلام کرد که پس از ۲۷ سال زندگی مشترک از همسرش جدا خواهد شد.

بنیان‌گذار مایکروسافت که سال‌ها لقب ثروتمندترین انسان جهان را نیز به‌خود اختصاص داده بود، پس از کنار گذاشتن سمت مدیرعاملی مایکروسافت، بیشتر سرگرم کارهای خیریه ازطریق «بنیاد بیل و ملیندا گیتس» بود. بیل گیتس و همسرش از زمان تأسیس این بنیاد در سال ۲۰۰۰ بیش از ۵۰ میلیارد دلار صرف امور خیریه کرده‌اند.

بیل گیتس بعد از ۲۷ سال زندگی مشترک از همسرش جدا می‌شودhttps://t.co/kw400HGuUW

— Zoomit | زومیت (@TheZoomit) May 3, 2021

بیشتر بخوانید: بیوگرافی بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت و نماد ثروت آفرینی دنیای کامپیوتر

۸:۳۰

روزشمار؛ سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۴ می ۲۰۲۱



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخبار زنده ؛ بیل گیتس از همسرش جدا می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..