تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل واچ سری 8 احتمالا میزان قندخون را اندازه‌گیری می‌کند

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، وب‌سایت Telegraph در جدیدترین گزارشش اعلام کرده است که اپل واچ سری ۸ در مرحله‌ی به‌روزرسانی سخت‌افزاری بزرگی است. در این گزارش آمده است که احتمالا اپل واچ سری ۸ به اندازه‌گیری میزان گلوکوز و سطح الکل خون و فشارخون مجهز خواهد شد.

این نشریه شواهدی محکم در SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده) پیدا کرده است که نشان می‌دهد اپل از شرکتی انگلیسی به‌نام راکلی فوتونیکس (Rockley Photonics) به‌عنوان تأمین‌کننده‌ی اصلی‌اش برای حسگرهای ردیابی سلامت استفاده می‌کند. چندی پیش، مدیرعامل شرکت مذکور درباره‌ی این حسگر‌ها صحبت کرده بود که نشان می‌دهد این فناوری از سال ۲۰۲۲ در محصولات مصرفی وجود خواهد داشت.

مقاله‌ی مرتبط:

این فناوری هم‌زمان با رونمایی اپل واچ سری ۸ (Apple Watch Series 8) در سال ۲۰۲۲ خواهد بود؛ بنابراین، مجهزشدن نسل هشتم اپل واچ به قابلیت اندازه‌گیری قندخون و فشارخون و سطح الکل خون دورازذهن نیست. بااین‌حال، این بدان‌معنا نیست که هر سه حسگر در ساعت اپل وجود داشته باشند؛ اما باتوجه‌به این خبر، احتمالش وجود خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل واچ سری 8 احتمالا میزان قندخون را اندازه‌گیری می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..