تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ذن فون 8 ایسوس با گواهی IP68 وارد بازار خواهد شد

به‌ گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، ذن‌فون ۸ ایسوس در تاریخ ۲۲ اردیبهشت (۱۲ می ۲۰۲۱) روانه‌ی بازار خواهد شد. ایسوس در تیزرهایی به عملکرد مناسب و سایز کوچک اشاره کرده است. طبق اطلاعاتی که تاکنون داریم، ذن فون ۸ صفحه‌نمایش یکدست دارد، دوربین سلفی به‌صورت حفره‌ای‌ قرار گرفته است و از تراشه‌ی اسنپدراگون 888 بهره می‌برد.

ایسوس امروز در توییتر اعلام کرد که گوشی‌های بعدی‌اش دارای گواهی IP68 هستند؛ یعنی ذن فون ۸ مقاوم در برابر آب و گردوغبار خواهد بود. این شرکت از سال ۲۰۰۵ در بخش تلفن‌ همراه فعالیت داشته است و از سال ۲۰۱۲، گوشی‌های هوشمندش را راهی بازار کرده است و هیچ‌ یک از گوشی‌های ایسوس مجوز رسمی مقاومت در برابر آب و گردوغبار نداشتند.

مقاله‌ی مرتبط:

وجود گواهی IP68 در گوشی‌های بعدی ایسوس سؤالاتی در ذهن ایجاد می‌کند. اگر دوربین سلفی ذن فون ۸ به‌صورت حفره روی صفحه‌نمایش قرار داشته باشد و در مقابل آب نیز محافظت شود، آیا ایسوس تصمیم گرفته است مکانیسم دوربین چرخان را که در دو نسل قبلی پرچم‌دارانش دیده بودیم، حذف کند؟

اگر ایسوس بخواهد مکانیسم نسل قبل را تکرار کند، چگونه توانسته است قطعات متحرک را ضد آب کند؟ آیا گواهی IP68 فقط برای گوشی‌های کوچک کسب شده است؟ برای دریافت اطلاعات بیشتر باید ۹ روز دیگر منتظر معرفی رسمی این گوشی باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ذن فون 8 ایسوس با گواهی IP68 وارد بازار خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..