تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسب درآمد ماهانه با پرینتر سه بعدی

استفاده از پرینتر های سه‌بعدی مزایای زیادی دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

۱- ارزان بودن:

مواد اولیه این دستگاه‌ها بسیار ارزان بوده و به وسیله ی آن می‌توانید قطعات گران‌قیمت طراحی کنید و سود بسیار خوبی را به دست آورید.

۲- ساده بودن فرایند کار:

شما اگر بخواهید قطعه ای را تولید کنید در ابتدا باید طرح آن را آماده کنید و تحویل ریخته گر بدهید و پس از چندین بار آزمون و خطا توسط ریخته گر به قالب مد نظر خود برسید. طبیعتا این فرایند هزینه زا و زمان بر است. اما این موضوع درباره پرینتر های سه‌بعدی کاملا برعکس است.

کافی است شما طرح سه‌بعدی قطعه ای را که می‌خواهید به چاپگر سه‌بعدی بدهید و در کمترین زمان ممکن قطعه خود را تحویل بگیرید.

۳- نامحدود بودن:

شما اگر به سراغ ریخته گر بروید و قالب خود را طراحی کنید، از آن قالب فقط برای ساخت یک قطعه می‌توانید استفاده کنید اما در کار با پرینتر های سه‌بعدی این موضوع معنی ندارد و شما می‌توانید به‌صورت نامحدود طرح‌ها و ایده‌های مختلف را امتحان کنید.

روش‌های کسب درآمد از پرینترهای سه‌بعدی: کسب درآمد از پرینتر سه‌بعدی در صنعت خودرو

به وسیله چاپگر های سه‌بعدی شما می‌توانید قسمت های مختلف خودرو را بسازید. قطعاتی مثل سپر عقب، سپر جلو، قطعات داشبورد، قاب آینه بغل، انواع چرخدنده پلاستیکی، انواع واشر، انواع خار، رکاب ها، دستگیره ها، قطعات مربوط به چراغ های عقب و جلو و ....  به‌راحتی و با قیمتی بسیار پایین به وسیله پرینتر سه‌بعدی قابل ساخت هستند.

موضوع جالب توجه این است که دنیای پرینتر سه‌بعدی یک دنیای نامحدود است مثلا شما می‌توانید تمرکز خود را روی ساخت سپر یک خودرو خاص بگذارید، اما به هر دلیلی ممکن است بخواهید قطعه ای که میزنید را عوض کنید و روی قطعه دیگری تمرکز کنید  که با پرینتر های سه‌بعدی شما این مشکل را نخواهید داشت.

کسب در آمد از پرینتر های سه‌بعدی در هنر

در صنف هنر شما می‌توانید با ساخت ماکت، مجسمه و اکسسوری های مختلف به‌راحتی به درآمد زایی برسید. به‌عنوان مثال می‌توانید ماکت سه‌بعدی افرادی که به شما مراجعه می‌کنند یا افراد معروف را بسازید و به فروش برسانید. قیمت این ماکت ها می‌تواند مبلغی بین 2 الی 3 میلیون تومان باشد اما برای شما که تولید کننده هستید هزینه ای حداکثر 50 هزار تومان خواهد داشت.

همچنین شما می‌توانید انواع قاب عکس، انواع گلدان های خاص، انواع سطل های زباله، انواع جامدادی ، جاچسب و .... را به‌گونه‌ای بسازید که جنبه تجاری داشته باشد و آن‌ها را به فروش برسانید.

کسب در آمد از چاپگر سه‌بعدی در صنف مهندسی

یکی از پول ساز ترین صنف ها برای پرینتر های سه‌بعدی، صنف مهندسی است. شما می‌توانید با استفاده از پرینتر های سه‌بعدی ماکت انواع سازه های مختلف را طراحی کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن‌ها را بسازید.

به وسیله این تکنولوژی شما می‌توانید انواع قاب های گوشی را طراحی کنید. به‌عنوان مثال می‌توانید قاب گوشی ای را طراحی کنید که تصویر خود شخص روی آن هک شده باشد. و قطعا قاب هایی که مورد نظر و سلیقه خود فرد باشد در بازار بسیار بسیار مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

چند سالی است که پرینتر های بتنی خانه ساز سروصدای زیادی به پا کرده‌اند. مواد اولیه این نوع از پرینتر ها بتن است. پرینتر های سه‌بعدی خانه ساز، پرینتر هایی هستند که به وسیله ی آن‌ها می‌توانید در کمترین زمان ممکن بنای مد نظر خود را بسازید.

کاربرد پرینتر سه‌بعدی در پزشکی

چاپگر های سه‌بعدی توانسته اند در علم پزشکی هم پیشرفت های زیادی را به وجود بیاورند و باعث ایجاد شغل های مختلفی در این حوزه شوند. پرینتر های سه‌بعدی قابلیت این را دارند که به وسیله ی آن‌ها بتوان قالب دندان،  قالب پروتز، اندام مصنوعی، کفش طبی خاص، گردنبند و کمر بند طبی، اندام های درونی خاص (با متریال خاص)، انواع باکس قرص و شربت و .... را ساخت.

تری دی آر دی

کسب در آمد از چاپگر های سه‌بعدی در صنعت

از پرینتر سه‌بعدی در صنعت نیز استفاده های مختلفی می‌شود مانند: ساخت انواع قالب، ساخت قطعات صنعتی خاص، صنعت چوب و mdf، صنعت پلاستیک، صنعت کفش، صنعت پوشاک و ....

شرکت تری دی آر دی (3dRD) تولید کننده انواع پرینتر های خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی است. این پرینتر ها توانایی این را دارند تا در صنایع مختلف، مطابق با نیاز شما فعالیت داشته باشند.

مواردی که عنوان شد تنها بخش کوچکی از دنیای پرینتر های سه‌بعدی بود شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه کلمه 3drd را در گوگل سرچ کنید. و وارد وب سایت www.3drd.ir شوید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسب درآمد ماهانه با پرینتر سه بعدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..