تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین روش های جوانسازی پوست؛ تزریق ژل در لب، فیلر و زوایه ‌سازی صورت

بهترین روش های جوانسازی پوست؛ تزریق ژل در لب، فیلر و زوایه ‌سازی صورت

خلاصه:

با افزایش سن حجم لب کم شده، ارتفاع آن کاهش پیدا کرده و از همه بدتر برجستگی‌هایی بر روی لب‌ به وجود می‌آید؛ اما این تنها مشکلی نیست که با افزایش سن در صورت به وجود می‌آید؛ بلکه با افزایش سن پوست صورت هم دچار افتادگی و چین و چروک‌های متعددی می‌شود و آن زیبایی جوانی را از ما می‌گیرد؛ اما چاره چیست؟

خوشبختانه این روزها روش‌های متعددی برای جوانسازی پوست صورت و لب‌ها وجود دارد از تزریق ژل در لب گرفته تا فیلر و زاویه‌سازی صورت؛ با ما همراه باشید تا با تمامی این روش‌ها برای جوانسازی صورتتان آشنا شوید.

مقدمه:

خانم‌ها همیشه روی زیبایی صورتشان حساس هستند به همین دلیل زمانی که مشکلاتی در پوست صورتشان به وجود می‌آید یا اینکه لب‌هایشان در اثر افزایش سن دچار افتادگی می‌شوند و چین و چروک زیادی در پوست آن‌ها به وجود می‌آید، به دنبال راهی برای جوانسازی صورتشان می‌گردند؛ که بهترین آن‌ها تزریق ژل در لب، فیلر و زاویه‌سازی صورت است که در ادامه تک تک این روش‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

تزریق ژل چگونه موجب جوانسازی پوست می‌شود؟

با افزایش سن، حجم چربی در زیر پوست به تدریج کاهش می یابد و باعث می شود عضلات صورت کمتر در سطح پوست قرار بگیرند. این امر باعث افزایش چین و چروک و ایجاد چین و چروک در اطراف چشم و اطراف دهان می شود. تزریق ژل یا پرکننده اگر توسط بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران انجام شود یک روش موثر برای بهبود حجم از دست رفته و اصلاح چین و چروک صورت و جوان سازی صورت است.

مواد پرکننده با مواد شیمیایی مختلف در بازار موجود است. ژل مناسب بر اساس ناحیه ای که باید تزریق شود تعیین می‌شود. به عنوان مثال، از نرم کننده ها برای لب استفاده می شود، در حالی که فرم های قوی تری برای تقویت شکل گونه ها استفاده می شود. دوام تزریق ژل نیز به نوع و ناحیه مورد استفاده بستگی دارد. این اثر می‌تواند از چند ماه تا یک سال ادامه داشته باشد، ژل‌های قویتر معمولاً ماندگاری بیشتری دارند.

فیلر چیست؟

فیلرها یا پر کننده‌ها حجم دهنده‌های پوست هستند که ساختار آنها همانند ژل بوده و جهت جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند. فیلرها به سه نوع فیلر موقت، نیمه دائم و دائم تقسیم می‌شوند. نحوه پیاده سازی فیلر بر روی پوست همانند ژل به صورت محلول تزریقی بوده که توسط بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم در تهران انجام میشود به طوری که در زیر پوست جهت ترمیم حجم از دست رفته، بر طرف کردن چین و چروک‌های سطحی که به نوعی کانتور نیز به حساب می‌آید استفاده می‌شود.

با توجه به این که فیلر‌ها می‌توانند موجب حجم دهی مناسب و نتیجه بسیار عالی در همان جلسه شوند، به نسبت انجام جراحی‌های زیبایی هزینه کمتری داشته و بسیار راحت می‌باشند، همین امر موجب شده است که فیلرها جهت جوان سازی پوست مورد استقبال بی  نظیر قرار گیرند. لازم به ذکر است که جهت جوانسازی پوست، استفاده همزمان فیلرها با تزریق توکسین بوتولونیم و لیزر، در فواصل مختلف نتایج بسیار قابل قبولی را ایجاد خواهد نمود.

زاویه سازی صورت

بهترین روش های جوانسازی پوست؛ تزریق ژل در لب، فیلر و زوایه ‌سازی صورت

زیبایی ظاهر با چهره تضمین می‌شود چه بسا داشتن چهره‌ای متعادل و دور از نقص، شما را به زیبایی مضاعفی برساند. عدم تعادل و وجود ناهنجاری در ظاهر صورت، حس ناخوشایندی به فرد می‌دهد، ممکن است در مواردی ناهنجاری در صورت وجود نداشته باشد اما ظاهر فرد برای او دلچسب نباشد پس به دنبال راهی خواهد بود که این حس را از بین ببرد، زاویه سازی صورت یکی از بهترین شیوه‌ها برای بهبود انحنای سطحی صورت و یا کانتور صورت می‌باشد.

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در تهران با استفاده از تکنیک‌هایی چون : تزریق ژل و چربی که روش کم تهاجم  میباشد این عمل را انجام میدهد. زاویه سازی صورت می‌تواند تاثیر بسزایی در زیبایی چهره فرد داشته باشد و همچنین روش بسیار مناسبی جهت جایگزین شیوه های پردردسر جراحی است که می‌تواند نتیجه ای مشابه جراحی ولی بدون دردسر را داشته باشد.

حجمی از صورت که به دلیل بالا رفتن سن، از دست رفته با این روش اصلاح خواهد شد، جالب است بدانید شکاف‌ها و چروک های پوستی نیز تا حد زیادی با این روش رفع خواهد شد. به کمک زاویه سازی فک می‌توان مرز بین صورت و گردن را نیز زیباتر نشان داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین روش های جوانسازی پوست؛ تزریق ژل در لب، فیلر و زوایه ‌سازی صورت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..