تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسنپ دکتر امکان خرید محصولات آرایشی «دوستدار حیوانات» را فراهم کرد

محصولات آرایشی و بهداشتی کرولتی‌ فری (Cruelty free) که در فارسی با معادل‌هایی چون محصولات «عاری از ستم» یا «دوستدار حیوانات» شناخته می‌شوند، روی حیوانات تست نمی‌شوند و در فرایند تولید آن‌ها، هیچ حیوانی مورد آزار قرار نمی‌گیرد. این محصولات عموما با یک نشان، شبیه به خرگوش یا موش از سایر محصولات متمایز می‏‌شوند. در برخی کشورها، قوانینی علیه این آزمایش‌ها تصویب شده است؛ اما چنین آزمایش‌هایی هنوز در بسیاری از نقاط دنیا ادامه دارد. همین موضوع موجب شده است سالانه بین صد تا دویست هزار حیوان شامل موش، موش صحرایی، خرگوش، خوکچه هندی و سگ بر اثر این آزمایش‌ها بمیرند.

به گزارش روابط عمومی اسنپ‌دکتر، این پلتفرم در جهت حمایت از حقوق حیوانات، امکان سفارش محصولات کرولتی فری یا دوستدار حیوانات را به بخش سفارش دارو و محصولات آرایشی و بهداشتی خود اضافه کرد.

سفارش محصولات دوستدار حیوانات در اسنپ دکتر

کاربر با انتخاب یک گزینه می‌تواند داروخانه را از ترجیح خود برای خرید محصولات دوستدار حیوانات آگاه کند و چنانچه داروخانه محصول دوستدار حیوانات مورد نیاز کاربر را موجود داشته باشد، برای کاربر ارسال می‌کند. در صورت موجود نبودن چنین کالایی، با کاربر تماس گرفته و کالای جایگزینی به او پیشنهاد داده می‌شود. 

اسنپ می‌گوید از آنجا که استفاده از آیکون محصول دوستدار حیوانات در بین برندهای ایرانی چندان مرسوم نیست و تنها تعداد محدودی از برندهای ایرانی محصول خود را کرولتی فری معرفی می‌کنند، یکی از اهداف اسنپ دکتر از ایجاد چنین امکانی، فرهنگ‌سازی و جلب توجه کاربران و ایجاد دغدغه و تقاضا برای محصولات دوستدار حیوانات در  جامعه است. اسنپ دکتر همچنین ابراز امیدواری کرده که برندهای ایرانی هم گام‌های جدی‌تری در جهت تولید محصولات کرولتی فری بردارند.

اسنپ‌دکتر قصد دارد در راستای مسئولیت تعریف‌کرده برای خود در قبال حقوق حیوانات، به‌زودی خدمات دامپزشکی را به سرویس‌هایش اضافه کند. در این خدمت جدید تلاش می‏‌شود تا کاربران بتوانند برای درمان بیماری‌های حیوانات خانگی خود از دامپزشکان و متخصصان دامپزشکی مشاوره‌ی آنلاین بگیرند. دامپزشکان متقاضی مشارکت در سرویس دامپزشکی می‌توانند با مراجعه به بخش ثبت نام پزشک و مشاور در سایت اسنپ‌دکتر مشخصات خود را وارد کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسنپ دکتر امکان خرید محصولات آرایشی «دوستدار حیوانات» را فراهم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..