تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طارمی در کنار محمد صلاح و گریژمان

۵ ماه از آغاز سال ۲۰۲۱ در فوتبال دنیا گذشته و بسیاری از ستارگان دنیا توانسته‌اند به درخشش خود ادامه دهند و گل ‌های زیادی برای تیمشان به ثبت رسانند.

در سال ۲۰۲۱ همچنان رابرت لواندوفسکی در صدر گلزنان قرار دارد و لیونل مسی در تعقیب اوست. مهدی طارمی که در پورتو درخشان ظاهر شده با ۱۵ گل در کنار محمد صلاح و آنتوان گریژمان قرار گرفته است. 

نام بغداد بونجاح، مایکل اولونگا و بافه گومیس از آسیا نیز در این لیست قرار دارند که حضور آنها جالب توجه است. اولونگا که مقابل استقلال درخشان ظاهر شد در رده ششم بهترین گلزنان سال دنیا قرار گرفته است. 

کریستیانو رونالدو که اکنون شرایط خوبی در یوونتوس ندارد با ۱۷ گل در کنار هری کین در رده هشتم قرار دارد. 

۲۵۶ ۲۵۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طارمی در کنار محمد صلاح و گریژمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..