تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپراتورها برای اختلال در کلاب هاوس روزانه ۵۰ میلیارد تومان جریمه خواهند شد (بروزرسانی)

از ۱۹ فروردین، دسترسی به شبکه اجتماعی کلاب‌ هاوس روی شبکه همراه‌اول و ایرانسل و مخابرات ایران با اختلال مواجه شد. اپراتورهای مذکور در واکنش به این اتفاق، ایجاد اختلال را رد کردند و گفتند حکم قضایی درباره ایجاد اختلال روی این شبکه اجتماعی دریافت نکرده‌اند؛ بااین‌حال، اختلال کلاب هاوس همچنان ادامه دارد.

این موضوع سه روز بعد موجب واکنش وزارت ارتباطات و شکایت از سه اپراتور به‌دلیل ایجاد اختلال عمدی شد. حال با درخواست وزیر ارتباطات از هیئت‌دولت به‌دلیل ایجاد اختلال در این شبکه اجتماعی، جرایم سنگینی برای سه اپراتور در نظر گرفته شده است. علی‌رضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور، ساعتی پیش در توییتر نوشت:

در پی اختلال عمدی برخی اپراتورها در ارتباطات اینترنتی کاربران و پس از دستور صریح رئیس‌جمهور، عصر امروز هیئت‌وزیران ضمن تأکید بر حق آزاد شهروندان در دسترسی به اطلاعات و خلاف‌برشمردن اقدامات اخیر اپراتورها، به پیشنهاد وزیر ارتباطات جرایم سنگینی برای این‌گونه تخلفات تصویب کرد.

— alireza moezi (@ar_moezi) April 18, 2021 مقاله‌ی مرتبط:

طبق گفته‌های وزیر ارتباطات به پیوست، درصورتی‌که اختلال کلاب هاوس تا یک هفته دیگر برطرف نشود، اپراتورهای متخلف روزانه ۵۰ میلیارد تومان جریمه می‌شوند. همچنین، اگر اختلال ادامه یابد، دو سال تعلیق از فروش و کاهش مدت پروانه برایشان در نظر گرفته می‌شود.

محمدجواد آذری جهرمی توضیح داد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با جمع‌آوری مستندات فنی، در گام اول اختلال ایجادشده را به اپراتورها اطلاع‌رسانی کرد و در گام دوم این سازمان به جریمه اپراتورهای متخلف موظف است و در گام سوم تعلیق و کاهش مدت پروانه در نظر گرفته می‌شود.

به‌روزرسانی:

با رأی دیوان عدالت اداری، مصوبه هیأت دولت درخصوص جریمه اپراتورها به‌دلیل ایجاد اختلال عمدی روی کلاب هاوس متوقف می‌شود. به گزارش پیوست، دیوان عدالت اداری با شکایت ایرانسل مصوبه دولت را متوقف کرده است؛ درنتیجه، اپراتورها فعلا جریمه نمی‌شوند.

وزیر ارتباطات روز گذشته در کلاب‌هاوس گفت کمیته تخلفات روز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت، برای کاهش مدت پروانه اپراتورها تشکیل می‌شود و رای به لغو پروانه‌های آن‌ها داده می‌شود که به این ترتیب، دو سال از میزان فعالیت مدنی اپراتورها با دولت کاسته می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپراتورها برای اختلال در کلاب هاوس روزانه ۵۰ میلیارد تومان جریمه خواهند شد (بروزرسانی)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..