تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلی استیشن 5؛ محبوب‌ترین کنسول بازی از نگاه توسعه‌دهندگان

رقابت سونی و مایکروسافت در نسل نهم کنسول‌های بازی شدیدتر و جدی‌تر از قبل شده است؛ به‌طوری‌که می‌توان مشاهده کرد هر یک از شرکت‌ها واکنشی سریع به اقدامات شرکت مقابل دارد. در واقع رقابت سونی و مایکروسافت به مرحله‌ای رسیده که حتی علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی را نیز در انتخاب کنسول ایده‌آل، مردد ساخته است.

اگر اخبار بازی را در زومجی دنبال کرده باشید احتمالاً در جریان هستید که روند عرضهٔ کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس به دلیل  کمبود تراشه با مشکل مواجه شده است؛ اما سونی و مایکروسافت از نظر فروش محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، روزهای خوبی را سپری می‌کنند.

حال با انتشار گزارش‌های جدید به نظر می‌رسد از منظر توسعه‌دهندگان بازی‌ ویدئویی، کنسول پلی استیشن ۵ از محبوبیت بیشتری برخوردار است؛ چراکه اخیراً از حدود سه هزار نفر فعال حرفه‌ای در حوزه صنعت بازی‌ ویدئویی یک نظرسنجی صورت گرفته که نتیجه آن، برتری کنسول نسل نهمی سونی را همراه داشته است. رویداد سالانه GDC ضمن گزارش این موضوع، اعلام کرد که از این تعداد شرکت‌کننده، ۴۴ درصد به پلی استیشن ۵، ۳۸ درصد نینتندو سوئیچ، ۳۰ درصد ایکس باکس سری ایکس و سری اس و ۲۷ درصد نیز به پلتفرم‌ واقعیت مجازی رأی داده‌اند.

مقاله‌های مرتبط: ادامه کمبود کنسول پلی استیشن 5 در بازار فروش پلی استیشن 5 به ۷.۸ میلیون دستگاه رسید

البته نباید فراموش کرد که اگرچه توسعه‌دهندگان در میان کنسول‌های موجود در بازار به پلی استیشن ۵ بیشتر از ایکس باکس سری ایکس علاقه دارند؛ اما همچنان پلتفرم پی‌سی در کل با ۵۸ درصد، صدر این فهرست را به خود اختصاص داده است. اگر به سال گذشته و گزارش ارائه‌شده توسط این مجمع نگاهی داشته باشیم، متوجه تکرار این موضوع و محبوبیت بالای پی‌سی خواهیم شد. 

در کنار این موضوع، چهار درصد از توسعه‌دهندگان بازی به سرویس پلی استیشن ناو، حدود ۶ درصد به گوگل استادیا و کمی بیشتر از ۸ درصد به سرویس ایکس‌ کلاد مایکروسافت رأی داده‌اند

. حال نوبت شما است تا نظرات خود در مورد این نظرسنجی و آمار و ارقام ارائه‌شده را با ما به اشتراک بگذارید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلی استیشن 5؛ محبوب‌ترین کنسول بازی از نگاه توسعه‌دهندگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..