تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ دیسپلی نام تجاری ‌S-Foldable را به ثبت رساند

به نظر می‌رسد زمان آن رسیده است تا علاوه بر گوشی‌ تاشو شاهد حضور تبلت‌ تاشو در بازار باشیم. یکی از تولیدکنندگانی که این اتفاق را رقم خواهد زد، شرکت کره‌ای سامسونگ است. MSPowerUser مدعی است که تبلت‌های جدید سامسونگ در اوایل سال ۲۰۲۲ روانهٔ بازار خواهند شد.

مدل‌های تبلت تاشوی سامسونگ از صفحه‌نمایشی در طراحی و به شکل Z هستند که نمونه‌ای از این طراحی در برخی از گوشی‌های تاشو مشاهده شد. چنین طراحی با توجه به صفحه‌نمایش بزرگ‌تر تبلت‌ در مقایسه با گوشی‌ هوشمند، می‌تواند چالشی سخت برای شرکت‌های سازندهٔ تبلت باشد؛ اما به نظر می‌رسد سامسونگ دیسپلی که از زیرمجموعه‌های اصلی سامسونگ است، توانسته چالش‌های پیش‌ روی شرکت کره‌ای را برطرف سازد.

سامسونگ دیسپلی تجاری صفحه‌ نمایش مورد نظر را با نام S-Foldable به ثبت رسانده است. با توجه به بازخورد خوبی که گوشی‌های تاشو داشتند و اینکه اکثر شرکت‌های بزرگ فعال در زمینهٔ تولید تلفن هوشمند به‌دنبال ساخت و معرفی مدلی با برند خود هستند، دور از انتظار نیست که شاهد عرضهٔ تبلت‌های تاشو در آینده باشیم.

طراحی مفهومی از گوشی تاشوی سامسونگ

درهرصورت، طراحی مستقل طرح مفهومی تبلت تاشوی سامسونگ با طراحی مشابه Z در فضای مجازی منتشر کرده است  تا درک درستی از طراحی احتمالی محصول آیندهٔ شرکت کره‌ای داشته باشیم. البته امکان دارد طراحی نهایی محصول معرفی‌نشدهٔ سامسونگ با آنچه در تصویر بالا مشاهده می‌کنیم، کاملاً متفاوت باشد.

مقاله‌های مرتبط:

نظر شما کاربران زومیت چیست؟ آیا تبلت یا گوشی هوشمندی با چنین طراحی با استقبال علاقه‌مندان حوزهٔ فناوری روبه‌رو خواهد شد؟ آیا علاقه‌مند به داشتن تبلت یا گوشی هوشمندی با این طراحی هستید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ دیسپلی نام تجاری ‌S-Foldable را به ثبت رساند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..