تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش فصل اول ۲۰۲۱ وان پلاس در اروپا، چهار برابر رشد داشت

فروش گوشی‌های وان پلاس (OnePlus) در اروپا رشد بسیار خوبی تجربه کرده است. آن‌طور که آمار رسمی نشان می‌دهد، فروش محصولات وان پلاس در سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۲۱ در بازار اروپا در مقایسه‌ با سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۲۰ رشد چشم‌گیر ۳۸۸ درصدی تجربه کرده است. در همین بازه‌ی زمانی درآمد وان پلاس از فروش محصول در اروپا با رشد سالانه‌ی ۲۸۶ درصدی مواجه شد.

بر اساس آنچه GSMArena می‌نویسد، گوشی‌های پرچم‌دار وان پلاس شامل سری وان پلاس 9 با‌لغ‌ بر ۶۵ درصد از کل درآمد شرکت چینی را ثبت کرده‌اند. رکورد بهترین فروش در روز عرضه در فروشگاه‌های آمازون فرانسه و اسپانیا در اختیار وان پلاس 9 پرو است. گوشی‌های میان‌رده‌ی سری نورد نیز توانسته‌اند فروش خوبی را تجربه کنند و درآمد مناسبی برای وان پلاس به ارمغان بیاورند.

بر اساس داده‌های مؤسسه‌ی تحقیقاتی کانترپوینت، در سه‌ماهه‌ی پایانی سال گذشته‌ی میلادی وان پلاس نورد پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی بازار فنلاند بوده است. این فروش خوب باعث شد وان پلاس در بازه‌ی قیمتی ۲۵۰ تا ۴۰۰ دلار از بازار گوشی هوشمند عملکردی برجسته بر جای بگذارد.

وان پلاس نورد در دانمارک پرفروش‌ترین گوشی 5G در بازه‌ی قیمتی ۲۵۰ تا ۴۰۰ دلار شد و با احتساب گوشی‌های 4G، در رتبه‌ی دوم قرار می‌گیرد. وان پلاس توانسته است در فنلاند و دانمارک دو شرکت بزرگ هواوی و شیائومی را پشت سر بگذارد.

اینفوگرافی آمار فروش وان پلاس / OnePlus در سه ماهه اول ۲۰۲۱

برای مشاهده‌ی اینفوگرافیک در ابعاد اصلی روی تصویر بالا کلیک کنید

مقاله‌های مرتبط:

اروپای شمالی بهترین منطقه‌ی فعالیت وان پلاس در قاره‌ی سبز در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۱ بوده است. ۳۰ درصد از کل درآمد وان پلاس در این بازه‌ی زمانی از طریق اروپای شمالی به دست آمد و در رتبه‌ی دوم پردرآمدترین مناطق، اروپای غربی قرار می‌گیرد. بریتانیا، آلمان و فنلاند به‌ ترتیب بیشترین درآمد را عاید وان پلاس کرده‌اند. وان پلاس در بخش‌های مرکزی و شرقی اروپا نیز رشد فروش تجربه کرده و توانسته است حضور خود را در بازارهای لهستان و رومانی گسترش بدهد.

وان پلاس اکنون سه میلیون کاربر در اروپا و در مجموع ۱۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد. این شرکت آمار خوبش در سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۲۱ را به‌ لطف فروش عالی گوشی‌های 5G در باز‌ه‌ی قیمتی ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار به دست آورده است. شرکت چینی در همکاری با خرده‌فروشی‌ها و اپراتورهای محلی توانسته است در بازارهای بیشتری وارد شود. 

وان پلاس برای قدردانی از مشتریانش، قصد دارد روز ۳ می ۲۰۲۱ (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰) تخفیف‌های بسیار خوبی برای وان پلاس 8T و وان پلاس نورد در نظر بگیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش فصل اول ۲۰۲۱ وان پلاس در اروپا، چهار برابر رشد داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..