تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه اعضای شورای شهر اصفهان ردصلاحیت شدند

رحمت الله فیروزی درباره خبرهایی مبنی بر رد صلاحیت تمام اعضای شورای شهر اصفهان، اظهار کرد: طبق خبرهای دریافتی که به بنده رسیده است صلاحیت ۱۱ نفر از اعضای شورای شهر فعلی اصفهان در هیات های نظارت شهرستان رد شده است، اما پرونده این افراد در هیات عالی نظارت بر انتخابات استان بررسی مجدد خواهد شد.

وی افزود: عصر امروز جلسه ای در هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر استان خواهیم داشت و موارد مطروحه درباره رد صلاحیت ها را بررسی خواهیم کرد.

عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان اصفهان، خاطرنشان کرد: کسانی که به رد صلاحیت خود معترض هستند اعتراض خود را به هیات نظارت استان اعلام ‌کنند و این هیات از فردا ۱۰ اردیبهشت کار خود را برای رسیدگی به شکایات داوطلبان آغاز خواهد کرد و به شکایت داوطلبان طبق قانون رسیدگی می شود.

47231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه اعضای شورای شهر اصفهان ردصلاحیت شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..