تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس به دنبال پوکر صدرنشینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرخپوشان پایتخت برای صدرنشینی در مرحله گروهی به پیروزی مقابل الریان نیاز خواهند داشت اما در صورت کسب نتیجه نامطلوب برای الوحده، آن‌ها با تساوی یا حتی شکست نیز سرگروه خواهند شد.
 
در تاریخ دو دهه‌ای لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس 7 بار به مرحله حذفی صعود کرده تا با نرخ 63.63% صعود، موفق‌ترین نماینده ایران از این نظر لقب بگیرد. در این بین قرمزها سه بار به عنوان سرگروه و سه بار به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شدند و حالا در تلاشند تا چهارمین صدرنشینی خود را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: بازگشت VAR به لیگ قهرمانان آسیا

253 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس به دنبال پوکر صدرنشینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..