تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




والپیپرهای آیپد پرو 2021 را از اینجا دانلود کنید

اپل در آخرین روز فروردین‌ امسال تبلت آیپد پرو ۲۰۲۱ (Apple iPad Pro 2021) را با پردازنده‌ی M1، درگاه تاندربولت، پشتیبانی از 5G و... رونمایی کرد. مدل ۱۲٫۹ اینچ آیپد پرو 2021 اپل صفحه‌نمایش مینی LED دارد تا نسبت کنتراست XDR ارائه دهد و به روشنایی چشمگیری دست پیدا کند.

به‌نوشته‌ی 9to5Mac، والپیپرهای آیپد پرو 2021 رنگ‌های پرجنب‌و‌جوشی در پس‌زمینه‌ی مشکی را شامل می‌شوند و بسیار جذاب به‌نظر می‌رسند. استفاده از این والپیپرها کار با آیپد پرو 2021 را جذاب‌تر می‌کند. والپیپرهای مذکور به‌صورت پیش‌فرض روی آیپد پرو نسل جدید نصب هستند که می ۲۰۲۱ (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰) عرضه می‌شوند؛ اما اگر می‌خواهید از آن‌ها روی دستگاه فعلی‌تان استفاده کنید، می‌توانید دانلودشان کنید. کاربر Khaos در توییتر توانسته است والپیپرها را از فرم‌ور استخراج کند. 

مقاله‌های مرتبط:

هر یک از والپیپرهای جدید با رگه‌هایی از رنگ آبی، صورتی، بنفش و سبز ارائه شده‌اند. رنگ‌های آبی و صورتی مخصوص آیپد پرو 11 اینچ 2021 و رنگ‌های سبز و بنفش مخصوص آیپد پرو 12.9 اینچ 2021 هستند. به‌علاوه، هر یک از این والپیپرها برای سازگارشدن با تم گوشی حالت روشن یا تاریک دارند. در هر دو صورت، پس‌زمینه‌ی والپیپرها مشکی باقی می‌ماند. 

برای مشاهده‌ی والپیپرها در ابعاد اصلی روی آن‌ها کلیک کنید

نسخه‌ی آبی

نسخه‌ی صورتی

نسخه‌ی سبز

نسخه‌ی بنفش

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی والپیپرهای آیپد پرو 2021 چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «والپیپرهای آیپد پرو 2021 را از اینجا دانلود کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..